خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز:

خانه‌های سلامت، زیرنظر مرکز سلامت شهرداری تبریز قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۴۳

پرهیز از عملکرد جزیره‌ای و تحقق توسعه متوازان شهر در حوزه سلامت، وابسته به مدیریت، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی واحد است و از همین رو قرار گرفتن تمام خانه‌های سلامت شهر زیر نظر مرکز سلامت شهرداری می تواند نتیجه بخش باشد.

عضو هایت ریسه شورای اسلامی تبریز بر ضرورت قرار گرفتن خانه‌های سلامت زیر نظر مرکز سلامت شهرداری تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر خانه‌های سلامت در تبریز زیرنظر هر یک از مناطق ۱۰گانه شهرداری این کلانشهر فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: هم اکنون هر یک از خانه‌های سلامت تبریز بصورت جداگانه و با برنامه ریزی و سیاستگذاری خاص زیر نظر شهرداری‌های مناطق مختلف مدیریت می‌شوند و این در حالی است که با قرار گرفتن این خانه‌ها زیرنظر مرکز نوبنیاد سلامت شهرداری تبریز و تمرکز فعالیت‌ها، اهداف تعریف شده مدیریت شهری در حوزه سلامت به سهولت تحقق خواهد یافت.

وی گفت: تجربه قرار گرفتن تمام امکانات و سالن‌های ورزشی شهر زیر نظر سازمان ورزش شهرداری تبریز تجربه ارزشمندی است که می‌تواند در حوزه سلامت نیز مورد توجه شهردار تبریز قرار گیرد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، پرهیز از عملکرد جزیره‌ای و تحقق توسعه متوازان شهر در حوزه سلامت، وابسته به مدیریت، سیاستگذاری و برنامه ریزی واحد است و از همین رو قرار گرفتن تمام خانه‌های سلامت شهر زیر نظر مرکز سلامت شهرداری می‌تواند نتیجه بخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز