خبرگزاری کار ایران

مربی و سرپرست تیم حرفه ای دراپاک استرالیا:

تور دوچرخه سواری ایران در جمهوری آذربایجان هم برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۱۱۴

برای اولین بار به ایران آمده ایم و در تور ایران - آذربایجان شرکت کرده ایم و مسیرهای انتخابی و مسائل فنی و رکابز زدن در کنار تیمهای خارجی و داخلی تجربیات گرانبهایی را برای تیم و رکابزنان تیمان کسب شد.

مربی و سرپرست تیم حرفه ای دراپاک استرالیا گفت: برگزاری تور ایران - آذربایجان در این سطح موجب شگفتی ما شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا آگوستینو جیراموندو در نشست سرپرستان و مربیان تیمهای خارجی و داخلی شرکت کننده در تور بیست و نهمافزود: انتظار چنین رقابت و برگزاری را هرگز نداشتیم و برای قهرمانی به تور ایران - آذربایجان آمده بودیم ولی با حضور رکابزنان قدرتمند ایرانی و برگزاری تور در این سطح خوب، به توان بالای ایرانیان و ستاد برگزاری پی بردیم.

جیراموندو اظهار داشت: برای اولین بار به ایران آمده ایم و در تور ایران - آذربایجان شرکت کرده ایم و مسیرهای انتخابی و مسائل فنی و رکابز زدن در کنار تیمهای خارجی و داخلی تجربیات گرانبهایی را برای تیم و رکابزنان تیمان کسب شد.

وی در ادامه گفت: تور ایران - آذربایجان توانایی و پتانسیل های ارتقاء از سطح آماتوری به نیمه حرفه ای را با شرایط این دوره که من مشاهده کردم داشته و بایستی به ستاد برگزاری تبریک گفت که در این سطح توری را برگزار کردند که از خیلی از تورهای همطراز خود در اروپا بالاتر است.

جیراموندو افزود: برای افزایش سطح تور برخی نیازهای دیگر در تور باید توسعه یابد و تور ایران - آذربایجان توانایی و پتانسیل ارتقاء بیشتر از این را دارد.

آگوستینو جیراموندو مربی و سرپرست تیم حرفه ای دراپاک استرالیا در این نشست بر برگزاری تور بعد از رقابتهای تور در کشوری جمهوری آذربایجان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز