خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه شش تبریز:

توانمندسازی مناطق محروم تبریز نیازمند تدوین برنامه‌پنج ساله است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۹۹

به دلیل محدود بودن منابع، تنها راهکار توسعه متوازن کلانشهر تبریز جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و خارجی است.

شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و خارجی در این حوزه فراهم شده است تاکید کرد: توانمندسازی مناطق محروم نیازمند برنامه ۵ ساله است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد روشنی در مراسم کلنگ زنی و افتتاح ۷ پروژه در شهرک مبل و خودرو افزود: به دلیل محدود بودن منابع، تنها راهکار توسعه متوازن کلانشهر تبریز جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و خارجی است.

وی در عین حال یادآور شد: جذب سرمایه گذاران در مناطق محروم، مشروط به بستر سازی مناسب است.

روشنی اظهار داشت: راهکار این موضوع، تدوین یک پروسه زمانی ۵ ساله است که طی آن بخشی از درآمدهای مناطق برخوردار به توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم در مناطق محروم اختصاص یابد.

شهردار منطقه ۶ در ادامه با اشاره به برخی از پروژه های آماده سرمایه گذاری در این حوزه تصریح کرد: پروژه ۱۴۰ هکتاری جنب فرودگاه بین الملی تبریز، یکی از بزرگ ترین پروژه های مطرح در شمال غرب کشور است که طراحی آن هفته بعد تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرک مایان نیز یک پروژه ۵ طبقه مجموعه تجاری بصورت مشارکتی آماده می شود ادامه داد: برج های ۱۵ طبقه در شهرک امام(ره) درحال آماده سازی است که سال های سال آرزوی شهروندان این شهرک بود.

روشنی، پروژه بسیار جذاب و مدرن شهر بانو در قراملک را از دیگر طرح های مشارکتی در این حوزه عنوان کرد و افزود: مشارکت برای احداثکارخانه تولید مبلمان شهری در شهرک مایان مورد استقبال سرمایه گذار خارجی شده است.

شهردار منطقه ۶ مجتمع رفاهی تفریحی هایپرمارکت در ورودی شمالغربی تبریز را یکی دیگر از طرح های آماده این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه بزرگ جدیدی که در کشور بی نظیر است، پروژه مگامال در سایت قدیمی کارخانه بنیان دیزل خواهد بود.

وی در پایان، ضمن تقدیر از همت و حمایت های شورای شهر و شهردار تبریز، از فعالیت های شبانه روزی پرسنل زحمت کش منطقه ۶ تشکر کرد و افزود: تا سال آینده منطقه ۶ یکی از کارگاه های فعال عمرانی خدماتی سرمایه گذاری شهر تبریز بین مناطق ۱۰ گانه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز