خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز در تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی درخشید

کد خبر : ۱۷۶۴۳۰

تیم های پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز نمایندگان ایران در این تور سینگ کاراک اندونزی هستند.

مراحل پنجم و ششم و هفتم ششمین دوره تور دوچرخه سواری دریاچه سینگ کاراک در سوماترای غربی کشور اندونزی با درخشش رکابزنان ۳ تیم شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد و پتروشیمی تبریز از ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نتایج مرحله پنجم رقابت ها که به مسافت ۱۰۲ کیلومتر از پایا کومبوه تا سلوک کابوپاتن برگزار شد به شرح زیر است:

۱ - اسکار پوخول مونیوس از اسپانیا - تیم اسکای دایو ۲:۲۳: ۴۲ ساعت

۲ - هری فیتریانتو از اندونزی - سی سی ان زمان مشابه

۳ - ادگار نیه تو از اسپانیا - تیم سون زمان مشابه

در این مرحله از میان رکابزنان تیم پیشگامان کویر یزد، حسین ناطقی با ۵ ثانیه اختلاف در رده چهارم قرار گرفت و آروین معظمی در رده ۱۳، امیر زرگری ۲۳، رحیم امامی ۲۵، رامین مهربانی آذر ۴۰، سید مصطفی سید رضایی ۷۹، حمید بیک خورمیزی ۸۷ و سید معزالدین سید رضایی در رده ۹۵ قرار گرفتند.

در تیم پتروشیمی تبریز نیز رامین ملکی در رده ۷ قرار گرفت و مهدی سهرابی در رده ۹، علیرضا حقی ۱۵، علی خادمی ۳۹ و سجاد صبوری در رده ۴۶ قرار گرفتند. پیش از این در دور سوم کریم خرمی و بهنام ملکی از دور مسابقات کنار رفتند.

در تیم شهرداری تبریز نیز حسین علیزاده در رده ۱۸ قرار گرفت و حسین جهانبانیان در رده ۱۹،

سعید صفارزاده ۳۱، بهنام آرین ۳۲، حمید پورهاشمی ۳۴، علیرضا اصغرزاده ۳۶ و پرویز مردانی در رده ۳۸ قرار گرفتند. رضا ایمان نیز پیش از این از ادامه مسابقه باز مانده است.

در مرحله ششم نیز که امروز به مسافت ۱۱۱ کیلومتر از پادانگ پانجانگ تا سلوک سیتی برگزار شد نتایج زیر به دست آمد:

۱ - کوهی اوچیما از ژاپن - تیم بریجستون ۲:۳۷: ۴۸ ساعت

۲ - سفیان هادی از مغرب - اسکای دایو ۳۹ ثانیه اختلاف

۳ - دادی سوریادی از اندونزی - پگاسوس ۴۱ ثانیه اختلاف

در این مرحله از میان رکابزنان تیم پیشگامان کویر یزد، آروین معظمی گودرزی در رده ۳۰ قرار گرفت و امیر زرگری در رده ۳۹، رحیم امامی ۴۵، رامین مهربانی آذر ۵۵، حسین ناطقی ۶۷،

سید معزالدین سید رضایی ۶۹، سید مصطفی سید رضایی ۷۱ و حمید بیک خورمیزی در رده ۷۸ قرار گرفتند.

در تیم پتروشیمی تبریز نیز مهدی سهرابی با ۱:۲۸ دقیقه اختلاف در رده پنجم قرار گرفت و رامین ملکی در رده ۸، سجاد صبوری ۲۲، علیرضا حقی ۴۶ و علی خادمی در رده ۴۷ قرار گرفتند. پیش از این در دور سوم کریم خرمی و بهنام ملکی از دور مسابقات کنار رفتند.

در تیم شهرداری تبریز نیز حمید پورهاشمی در رده ۲۸ قرار گرفت و بهنام آرین در رده ۳۱، حسین علیزاده ۳۲، سعید صفارزاده ۳۴، حسین جهانبانیان ۳۶، پرویز مردانی ۴۰ و علیرضا اصغرزاده در رده ۵۱ قرار گرفتند. رضا ایمان نیز پیش از این از ادامه مسابقه باز مانده است.

در رده بندی کلی تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی امیر زرگری از این پیشگامان کویر یزد با زمان ۱۷:۲۳: ۰۴ ساعت پیشتاز ماند و هم تیمی وی رحیم امامی با ۱:۲۴ دقیقه اختلاف و حسین علیزاده از تیم شهرداری تبریز با ۲:۱۱ دقیقه اختلاف دوم و سوم هستند.

در رده بندی کلی امتیازی آروین معظمی از تیم پیشگامان یزد با ۲۰ امتیاز در صدر قرار گرفت و سجاد صبوری با ۱۶ امتیاز سوم است.

در رده بندی کلی سلطان کوهستان نیز رامین مهربانی آذر با ۲۶ امتیاز در صدر است و سجاد صبوری با ۱۸ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

در رده بندی کلی تیمی مرحله ششم نیز تیم پیشگامان یزد با زمان مجموع ۵۲:۱۰: ۵۶ ساعت در صدر قرار دارد و شهرداری تبریز با ۱۱:۱۱ دقیقه اختلاف دوم است.

در تور سینگ کاراک ۲۰۱۴ رکابزنان ۲۳ کشور در قالب ۱۸ تیم مسافت ۱۱۵۵ کیلومتری را در ۹ مرحله رکاب می زنند.

در ۵ دوره قبلی تور دوچرخه سواری سینگ کاراک، قادر میزبانی با ۳ قهرمانی در سال های ۲۰۰۹،۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ رکورد دار است و امیر زرگری(۲۰۱۱) و اسکار پوخول مونیوس اسپانیایی(۲۰۱۲) نیز هر کدام یک بار قهرمان شده اند. در بخش تیمی پتروشیمی تبریز ۳ بار و دانشگاه آزاد دو بار قهرمان شده اند.

در مرحله هفتم مهدی سهرابی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز در بخش انفرادی پس از رکابزنی از استرالیا در مقام دوم قرار گرفت.

در مرحله هفتم این رقابت ها که عصر روز جمعه انجام شد، راکابزنی از تیم ˈسون الونˈ فیلیپین نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

ˈجونز برنتونˈ از تیم استرالیا، مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز و ˈبوردئوس مارک جولیوسˈ از فیلیپین همگی با زمان چهار ساعت و دو ثانیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

هر چند که این سه رکابزن بدون فاصله زمانی از خط پایان گذشتند، اما امتیازات کسب شده باعثقرار گرفتن آن ها در جایگاه های اول تا سوم شد.

سجاد صبوری از تیم پتروشیمی تبریز نیز با چهار ساعت و دو ثانیه توانست در مقام ششم این مرحله قرار گیرد.

پس از پایان مرحله هفتم، پیراهن طلایی این دوره از مسابقات همچنان در اختیار امیر زرگری از تیم پیشگامان یزد است.

در رده بندی تیمی مرحله هفتم این تور بین المللی نیز تیم های ژاپن، پتروشیمی تبریز و ˈسون الونˈ فیلیپین به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم شهرداری تبریز نیز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مجموع رده بندی خطوط امتیازی کوهستان نیز رامین مهربانی آذر از تیم پیشگامان کویر یزد با ۲۶ امتیاز همچنان پیشرو است.

در رده بندی مجموع انفرادی پس از هفت مرحله امیر زرگری با ثبت زمان ۲۱ ساعت و ۲۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه مقام اول را به خود اختصاص داد تا همچنان پیراهن طلایی را در مرحله هشتم نیز بر تن داشته باشد.

در این رده بندی همچنین رحیم امامی، حسین علیزاده، آروین معظمی گودرزی، رامین مهربانی آذر و سعید صفرزاده از تیم های پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز به ترتیب مقام های دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رده بندی تیمی هفت مرحله نیز تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان ۶۴ ساعت و ۱۲ دقیقه و یک ثانیه همچنان در جایگاه نخست قرار دارد، تیم شهرداری تبریز با ثبت زمان ۶۴ ساعت و ۲۳ دقیقه و هشت ثانیه دوم است و تیم سون الون فیلیپین با ثبت ۶۴ ساعت و ۴۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم پتروشیمی تبریز نیز در مجموع هفت مرحله با ثبت زمان ۶۵ ساعت و چهار ثانیه در جایگاه نهم قرار دارد.

مرحله هفتم این مسابقات روز جمعه در مسیر ۱۶۷.۵ کیلومتری بین ˈسیجونجونگˈ تا ˈدارماسرایاˈ برگزار شد.

دوچرخه سواران مرحله هشتم تور سینگ کاراک اندونزی را امروز(شنبه) در فاصله ۱۶۷ کیلومتری بین ˈساوالونتوˈ تا ˈسولوک سالاطانˈ رکاب می زنند.

زمان تقریبی طی کردن این مسافت چهار ساعت اعلام شده است.

مرحله نهم به عنوان آخرین مرحله این دوره از مسابقات نیز فردا(یکشنبه) از ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی از ˈپسیسیر سلاطانˈ آغاز و پس از طی مسافت ۱۲۰.۵ کیلومتری حدود ساعت ۱۴:۵۸ دقیقه در ˈپادانگ سیتیˈ پایان می یابد.

تور سینگ کاراک اندونزی از ۱۶ خرداد ماه با برگزاری مراسم ویژه افتتاحیه آغاز شد.

این تور که در رده تورهای ۲.۲ آسیایی قرار دارد، با حضور ۲۰ تیم شامل ۱۱ تیم باشگاهی، ۵ تیم ملی و ۴ تیم از کشور اندونزی در ۹ مرحله با حضور ۳ تیم باشگاهی از ایران برگزار می شود.

تیم های پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز نمایندگان ایران در این تور سینگ کاراک اندونزی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز