خبرگزاری کار ایران

برای سومین بار طی سال جاری؛

زباله گاه قدیم تبریز باز هم دست افراد سودجو دچار حریق شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۵۳

نیمه شب گذشته در ساعات اولیه روز سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ عده ای سودجو به صورت غیر قانونی، غیر مجاز و همچنین غیر بهداشتی اقدام به دپو لاستیک های فرسوده در پایین زباله گاه قدیم و آتش زدن آنها کردند که در اثر این آتش سوزی در ساعات اولیه بخشی از زباله گاه قدیم تبریز دچار حریق شد.

زباله گاه قدیم تبریز برای سومین بار از ابتدای سال تاکنون به دست افراد سودجو به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نیمه شب گذشته در ساعات اولیه روز سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ عده ای سودجو به صورت غیر قانونی، غیر مجاز و همچنین غیر بهداشتی اقدام به دپو لاستیک های فرسوده در پایین زباله گاه قدیم و آتش زدن آنها کردند که در اثر این آتش سوزی در ساعات اولیه بخشی از زباله گاه قدیم تبریز دچار حریق شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در جریان مهار این آتش سوزی ضمن انتقاد از بی توجهی مسئولین استانی، گفت: عوامل سودجو به جهت اینکه در اثر اقدامات ما انتقال و دفع زباله در زباله گاه قدیم به طور کامل قطع شده، مدتهاست که نیروهای صدیق این سازمان را تهدید کرده و اظهار داشته اند که چنانچه زباله به زباله گاه قدیم انتقال نیابد، آنجا را به آتش خواهند کشید که در طول سه ماهه نخست سال جاری این سومین باری است که زباله گاه قدیم توسط افراد سودجو به آتش کشیده می شود.

علیرضا اصغری با اشاره به فعالیت غیر مجاز و غیر بهداشتی این عده در زمینه بازیافت غیر اصولی پسماندهای خشک، گفت: اقدامات این افراد سودجو همواره عامل تهدید و تخریب محیط زیست و بهداشت محیط شهری بوده و ما سعی کرده ایم با اجرای پروژه های زیست محیطی ضمن کاهش اثرات مخرب زیست محیطی ناشی از دفع غیر اصولی و بازیافت غیر بهداشتی پسماندهای شهری از فعالیت غیر قانونی افراد غیر مجاز در زمینه بازیافت غیر بهداشتی پسماندها جلوگیری به عملآوردیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در تلاش است که آلودگی محیط شهری را با مدیریت صحیح پسماندهای شهری به حداقل برساند گفت: متأسفانه در اثر بی توجهی مسئولین استانی در جهت جلوگیری از فعالیت غیر مجاز اینگونه افراد سودجو، همواره با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم که به آتش کشیدن زباله گاه قدیم در طول چند ماه اخیر از جمله این مشکلات می باشد. اصغری در خاتمه خواستار توجه جدی مسئولین استانی نسبت به مسایل زیست محیطی، خصوصاً موضوع مدیریت پسماندهای شهری و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز و غیر بهداشتی به چرخه بازیافت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز