خبرگزاری کار ایران

طی دو روز گذشته؛

هلال احمر آذربایجان‌شرقی در دو روز گذشته به ۸ حادثه امدادرسانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۹۲

این حوادثشامل تصادف کامیون با کامیون درهشترود، واژگونی سواری پژودرمیانه، مصدومیت دارویی در کوهستان، سقوط یک بچه ۶ ساله از صخره‌های آبشار آسیاب خرابه، قطع عضو انگشت دست دربستان آباد، برخورد خونین بنز باتریلی، واژگونی موتورسیکلت درکلیبر و امدادرسانی به برخوردکامیون باسواری هیوندا در بناب بودند.

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجانشرقی طی روزهای جمعه وشنبه ۲۲و۲۳ فروردین به ۸فقره حادثه امدادرسانی کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجانشرقی، این حوادثشامل موارد زیر بوده است:
- تصادف کامیون با کامیون درهشترود
بنابراین گزارش نجاتگران پایگاه میان جاده‌ای عزیزکندی جمعیت هلال احمرهشترود به ۴نفر از حادثه دیده‌های برخورد کامیون با کامیون که دراتوبان پیامبراعظم، ۱۳۰ کیلومتری تبریز –زنجان حوالی ساعت ۲۳رخ داده بود امدادرسانی کردند.
- واژگونی سواری پژودرمیانه
درحادثه دیگری که در اتوبان تبریز - زنجان۱۹۰کیلومتری تبریزسه راهی احلاق حوالی ساعت ۷صبح شنبه اتفاق افتاده بودامدادگران پایگاه دادلو میانه به ۳نفراز مصدومان این حادثه امدادرسانی کردند.
- مصدومیت دارویی در کوهستان
براساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتهای امدادی جمعیت هلال احمر استان حوالی ظهر جمعه یک نفرازهمشهریان در کوهستان عون بن علی جلوی امامزاده عون ابن علی دچارمسمومیت دارویی شده بود که توسط نجاتگران تیم کوهستان امدادرسانی شد.
- سقوط یک بچه ۶ ساله از صخره‌های آبشار آسیاب خرابه
این حادثه که در جلفا - منطقه گردشگری آسیاب خرابه بعدازظهر جمعه رخ داده بود توسط نجاتگران پایگاه جلفا بچه مزبور به مراکزدرمانی انتقال یافتند.
- قطع عضو انگشت دست دربستان آباد
بنابراین گزارش در روستای احمد آباد از توابع بستان آباد یک نفرظهر روز جمعه دچار قطعی انگشت شده بود که توسط نجاتگران پایگاه میان جاده‌ای استادشهریاربستان آباد به مراکز درمانی انتقال داده شد.
- برخورد خونین بنز باتریلی
نجاتگران پایگاه بارگاه چاراویماق درنخستین دقایق بامدادروزگذشته به ۲تفرازحادثه دیدگان برخورد بنرباری با تریلی که درکیلومتر۱۲۰ محور زنجان - تبریز اتفاق افتاده بود امدادرسانی کردند و۱نفراز حادثه دیدگان را به مراکز درمانی انتقال دادند.
- واژگونی موتورسیکلت درکلیبر
دراین حادثه واژگونی که درکلیبر رخ داده بود نجاتگران پایگاه یوزبندکلیبر به ۲ نفراز مصدومان امدادرسانی کرده ویک نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.
- امدادرسانی به برخوردکامیون باسواری هیوندا در بناب
در این حادثه که در کیلومتر ۱۵ جاده بناب - عجب شیر روبروی پمپ بنزین رخ داده بود امدادگران پایگاه میان جاده‌ای امام علی(ع) بناب به مصدومان حادثه امدادرسانی کرده و۳نفر رانجات دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز