خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه پیاده سازی و ارائه خدمات کارت هوشمند شهروندی بین شهرداری تبریز و بانک شهر

کد خبر : ۱۵۴۶۷۴

کارت شهروندی، محصول خلاقانه‌ای است که به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است.

ایلنا: تفاهم نامه کارت هوشمند شهروندی با کاربردهای کیف پول خرد الکترونیکی با همکاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات و همچنین بانک شهر با حضور قائم مقام و معاون سرمایه گذاری شهرداری کلانشهر و همچنین جمعی از مدیران شهرداری تبریز به امضا رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: کارت شهروندی، محصول خلاقانه‌ای است که به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است.
فرید پناهی افزود: با کارت شهروندی دیگر نیازی به حمل پول نقد نیست و به کمک کارت شهروندی می‌توان کلیه پرداختهای خرد شهری اعم از هزینه مترو، تاکسی، اتوبوس، نانوایی، مطبوعات، بلیط سینما، خرید مایحتاج روزانه را بدون نیاز به پول نقد پرداخت کرد.
وی خاطرنشان کرد: این کارت ترکیب کارت شتابی و کارت هوشمند مبتنی بر فناوری citypay است که با ایجاد امکانات مناسب، پرداخت‌های خرد و روزمره شهروندان را تسهیل می‌نماید.
پناهی افزود: کارت شهروندی، علاوه بر آنکه همانند سایر کارتهای عضو شبکه شتاب، امکان خرید از پایانه‌های فروش، دریافت پول از دستگاه‌های خود‌پرداز و… را به صورت برخط(Online) فراهم می‌سازد، امکان پرداختهای خرد را به صورت سریع، آسان و برون‌خط(Offline) در شبکه پذیرندگی citypay از طریق کیف پول الکترونیکی هوشمند فراهم می‌سازد.
وی گفت: کیف پول الکترونیکی کارت شهروندی، منطبق بر مدرن‌ترین استانداردهای روز دنیا و همچنین دستورالعمل کیف وجه الکترونیکی(کیوا) بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.
پناهی در پایان خاطر نشان کرد: این کارت به عنوان کارتی جامع و چند منظوره به جای تعدد کارتی موجود در شهر، عملکردی موثر خواهد داشت و شهرداری نیز می‌تواند هر نوع خدمتی مبتنی بر کارت‌های هوشمند را بر روی این کارت تعریف و به مردم ارایه نماید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز