خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز به مقام قهرمانی تور تایوان در بین تیم‌های دوچرخه‌سواری آسیایی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۰۱

این اولین تجربه برون مرزی تیم شهرداری تبریز بود. / در رده بندی مجموع انفرادی نیز حسین علیزاده در رده شانزدهم و خلیل خورشید در رده هیجدهم قرار گرفتند.

ایلنا: تیم دوچرخه سواری نیمه حرفه‌ای شهرداری تبریز در اولین تجربه برون مرزی خود به مقام قهرمانی تور تایوان در بین تیمهای آسیایی دست یافت.
به گزارش ایلنا مرحله پنجم و آخر تور دوچرخه سواری تایوان به مسافت ۱۶۸ کیلومتر و دور خلیج پادانگ برگزار شد که فابیان شنایت آلمانی با زمان سه ساعت و ۵۵ دقیقه و ۲۷ ثانیه در رقابتی سنگین با ژیرو بنجامین فرانسوی از تیم لا پوم مارسی به عنوان قهرمانی این مرحله دست یافت.
خلیل خورشید از تیم شهرداری تبریز با‌‌ همان زمان در رتبه نوزدهم قرار گرفت.
در رده بندی مجموع انفرادی نیز رامی دی ژورژیو از تیم لاپوم مارسی عنوان قهرمانی را به دست آورد و حسین علیزاده در رده شانزدهم و خلیل خورشید در رده هیجدهم قرار گرفتند.
در رده بندی پیراهن آبی(بهترین دوچرخه سوار آسیا) حسین علیزاده بعد از کوهیی اوچیما از تیم ملی ژاپن در رده دوم قرار گرفت خلیل خورشید در رده سوم ایستاد و سعید صفرزاده با دو پله صعود نسبت به مرحله چهارم در رده پنجم قرار گرفت.
در رده بندی کلی تیمی شهرداری تبریز در رتبه هفتم جای گرفت ولی به عنوان اولین تیمی آسیا بالا‌تر از تیم ملی ژاپن ایستاد.
در رده بندی مجموع امتیازات کوهستان حسین علیزاده با ۹ امتیاز در رده سوم رده بندی قرار گرفت.
تور دوچرخه سواری تایوان که در کلاس ۲.۱ از روز ۱۸ اسفند ماه آغاز شده بود در حالی امروز به ایستگاه پایانی خود رسید که بیست تیم شامل یک تیم پرو و سه تیم پرو کنتی ننتال چهار تیم ملی و دوازده تیم کنتی ننتال در این رقابت شرکت کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز