خبرگزاری کار ایران

پایان مرحله هشتم تور لنکاوی / سه رکابزن ایران برترین‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۵۷

صمد پورسیدی همچنان پیشتاز تور لنکاوی است.

ایلنا: مرحله هشتم تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی روز پنجشنبه برگزار شد و سه رکابزن ایرانی در رده اول تا سوم دوچرخه سواران پتروشیمی تبریز این تور قرار گرفتند.
به گزارش ایلنا مرحله هشتم تور لنکاوی به مسافت ۲۰۲ ممیز شش کیلومتر از کوانتان تا مارانگ مالزی برگزار و با قهرمانی ˈتئو باسˈ رکابزن هلندی با زمان پنج ساعت و یک دقیقه و ۵۸ ثانیه به پایان رسید.
آندرا گواردینی رکابزن ایتالیایی پس از رکابزن هلندی از خط پایان عبور کرد و ˈکنی وان هوملˈ از هلند سومین دوچرحه سواری بود که خط پایان را رد کرد.
در این مرحله مهدی سهرابی، قادر میزبانی و وحید غفاری به ترتیب رده‌های ۸۳،۸۴ و ۸۵ را از آن خود کردند.
همچنین امیر کلاهدوز، می‌رصمد پورسیدی و بهنام خسروشاهی رتبه‌های ۸۹،۹۱ و ۱۰۱ را در مرحله هشتم به خود اختصاص دادند.
در رده بندی مجموع انفرادی پس از مرحله هشتم می‌رصمد پورسیدی با زمان ۳۰ ساعت و ۱۹ دقیقه با پیراهن طلایی در جایگاه نخست قرار دارد.
مرهاوی کودوس رکابزن تیم ˈام. تی. انˈ آفریقای جنوبی نیز همچنان با هشت ثانیه اختلاف پورسیدی را تعقیب می‌کند و ایزاک بولیوار رکابزن کلمبیایی تیم ˈیو. اچ. سیˈ با ۱۱ ثانیه اختلاف در مکان سوم قرار دارد.
در رده بندی مجموع تیمی پس از پایان مرحله هشتم تور لنکاوی، تیمی از ونزوئلا با زمان ۱۵ ساعت و پنج دقیقه و ۵۴ ثانیه در جایگاه نخست قرار دارد و تیم پتروشیمی تبریز با چهار رده سقوط در جایگاه نوزدهم است.
در رده بندی مجموع تیم‌های آسیایی در پایان مرحله هشتم این تور تیم پتروشیمی تبریز با ۹۱ ساعت و یک دقیقه و ۲۵ ثانیه در صدر است و تیم‌های جاینت، اندونزی و مالزی پس از تیم ایرانی قرار گرفته‌اند.
در مرحله هشتم و در بین تیم‌های آسیایی تیم ترنگانو مالزی اول شد، اندونزی در جایگاه دوم قرار گرفت و هنگ کنگ سوم شد. تیم پتروشیمی تبریز نیز در جایگاه هفتم قرار گرفت.
در رده بندی رکابزنان آسیایی در پایان این مرحله نیز صمد پورسیدی، وحید غفاری و امیر کلاهدوز اول تا سوم هستند.
صمد پورسیدی از ایران همچنان پیراهن طلایی این رقابت‌ها را بر تن دارد.
مرحله نهم تور لنکاوی به مسافت ۱۱۱ ممیز یک کیلومتر از بندر پرمایسوری تا کوالا ترنگانو روز جمعه برگزار می‌شود.
زمان پیش بینی شده برای پیمودن این مسیر دو ساعت و ۳۵ دقیقه است.
تور بین المللی لنکاوی به مسافت یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر در ۱۰ مرحله برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از هشتم اسفند آغاز شده و روز شنبه آینده پایان می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز