خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

بهره گیری از فرصت‌های ورزشی برای تبلیغ ظرفیت‌های شهر الزامی است

بهره گیری از فرصت‌های ورزشی برای تبلیغ ظرفیت‌های شهر الزامی است

در رویدادهای ورزشی، نباید فقط به عنوان یک میزبان ورزشی عمل کنیم بلکه باید از فرصت میزبانی خود برای تبلیغ ظرفیت‌ها و جاذبه‌های شهر تبریز بهره بگیریم.

ایلنا: سخنگوی شورای شهر تبریز بر لزوم بهره گیری از فرصت‌های بین المللی ورزشی به منظور تبلیغ و ارایه ظرفیت‌های شهری تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " سعید حاجی‌زاده " در آئین رونمایی از پیراهن تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز گفت: در رویدادهای ورزشی، نباید فقط به عنوان یک میزبان ورزشی عمل کنیم بلکه باید از فرصت میزبانی خود برای تبلیغ ظرفیت‌ها و جاذبه‌های شهر تبریز بهره بگیریم.
وی با اشاره به اعزام دوچرخه سواران شهرداری تبریز به تور بین المللی تایوان گفت: در این رقابت‌ها و رخدادهای مشابه می‌توان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تبریز را با توزیع اقلام فرهنگی از قبیل کتابچه‌های معرفی پیشینه، آثار و جذابیت‌های شهر تبیین کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز به میزبانی کلان شهر تبریز در مسابقات قهرمانی شطرنج قاره آسیا «جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۴» اشاره کرد و افزود: در پذیرش میزبانی این رخداد ارزشمند که ۳۰ اردیبهشت تا ۹ خرداد ماه سال آینده و به میزبانی شهرداری تبریز انجام می‌شود، بر حضور شهرداران کشورهای شرکت کننده در جریان برگزاری رقابت‌ها تاکید شده و این فرصت خوبی برای توسعه همکاری با شهرداران شهرهای دیگر کشورهای آسیایی است.
" حاجی‌زاده " اظهار داشت: از این فرصت ورزشی می‌توان برای حل معضلات شهری با برگزاری نشست‌های مشترک و تبادل تجریبات مدیریت شهری بهره گرفت.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز