خبرگزاری کار ایران

از سوی شهرداری منطقه پنج تبریز انجام می‌شود؛

آسفالت ریزی و لکه گیری اساسی ویژه عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۰۷

طرح خدمات محله‌ای با بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی در سطح حوزه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ایلنا: شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز از آغاز عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری اساسی معابر و محلات توسط معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری، اجرایی شهرداری این منطقه همزمان با فرا رسیدن بهار خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یعقوب هوشیار گفت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری اساسی معابر و محلات در سطح حوزه آغاز شده که این روند در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در سال آینده با تخصیص اعتبار ویژه، اقدام به آسفالت ریزی اساسی خواهد شد.
هوشیار با بیان اینکه تنظیف و زیبا سازی سطح حوزه با نخاله برداری، نور‌پردازی، آسفالت ریزی، لکه گیری، رنگ آمیزی و شست و شوی جداول در استقبال از عید نوروز صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: طرح خدمات محله‌ای با بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی در سطح حوزه شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه پنج تبریز در ادامه به عملیات آسفالت ریزی اساسی نیز اشاره کرد و گفت: آسفالت ریزی مسیر گشایی ۳۵ متری کوی گاز به میثاق در شهرک باغمیشه و میدان میثاق تا میدان شهید نصیریان توسط این منطقه انجام شده است.
وی در پایان طول این مسیر‌ها را ۲ کیلومتر اعلام و ابراز امیدواریکرد با خدمات رسانی این منطقه به شهروندان، نوروز امسال نسبت به سالهای گذشته متفاوت‌تر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز