خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی:

درآمدهای حاصل از جرایم واحدهای صنعتی ورزقان برای احیای منابع طبیعی ارسباران اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۸۰

به طور قطع با هزینه کرد درآمدهای حاصل از جرایم واحدهای صنعتی به ویژه شرکت مس سونگون که سالانه رقم زیادی را شامل می‌شود، می‌توان چهره منطقه را دگرگون و زمینه رونق اقتصادی در ورزقان را فراهم کرد، زیرا اجرای طرح‌های مختلف با استفاده از این درآمد‌ها خواهد توانست موجبات توسعه صنعت گردشگری و کاهش نرخ بیکاری در منطقه را فراهم آورد.

ایلنا: نماینده مردم ورزقان درمجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اختصاص درآمدهای حاصل از جرایم دریافت شده از واحدهای صنعتی منطقه در راستای اجرای طرح‌های توسعه این شهرستان ضروری و می‌تواند در احیای منابع طبیعی سطح منطقه ارسباران تاثیر مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اللهوردی دهقانی در دیدار و گفتگو با سرپرست اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی، افزود: به طور قطع با هزینه کرد درآمدهای حاصل از جرایم واحدهای صنعتی به ویژه شرکت مس سونگون که سالانه رقم زیادی را شامل می‌شود، می‌توان چهره منطقه را دگرگون و زمینه رونق اقتصادی در ورزقان را فراهم کرد، زیرا اجرای طرح‌های مختلف با استفاده از این درآمد‌ها خواهد توانست موجبات توسعه صنعت گردشگری و کاهش نرخ بیکاری در منطقه را فراهم آورد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری پیامدهای مثبتی از قبیل تقویت فرهنگ کاری، تولید، کارآفرینی و استفاده بهینه از منابع طبیعی را برای هر شهر به دنبال خواهد داشت و باید از این فرصت استفاده بهینه در امر توسعه منطقه عملی شود.
- همکاری و مشارکت همگانی تنها راه حراست و حفاظت از منابع طبیعی است
سرپرست اداره کل منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، با قدردانی از دیدگاه مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، گفت: نمایندگان ملت با افزایش حمایت‌ها و ارتقا سطح اعتبارات اجرای طرح‌های صیانت از مراتع و جنگل‌ها در بودجه سال آینده، خواهند توانست سهم بزرگی در تلاش مسئولان در احیای منابع طبیعی کشور واستان داشته باشند.
سیروس داودی همکاری و مشارکت همگانی را تنها راه حراست و حفاظت از این نعمت خدادادی ذکرکرد و گفت: افزایش تعامل و همکاری مناسب اداره کل منابع طبیعی با سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و مردم، تاثیر قابل توجهی در ارتقا کمی وکیفی حفاظت از جنگل‌ها و درکنارآن کاهش جرایم تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی در سطح مناطق مختلف استان داشته است.
وی منابع طبیعی راجزو انفال عنوان کرد و گفت: منابع طبیعی جزو سرمایه‌های خدادادی محسوب می‌شود که باید در حفظ آن تلاش کرد تا در مسیر صحیح مورد استفاده قرارگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز