خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی:

ایجاد اتاق مستقل کشاورزی، با هدف حمایتی ونظارتی در کشور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۵۹

نشست اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان با رئیس و مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی درچارچوب توسعه تعامل و همکاری مشترک برگزار شد.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی خواستار ایجاد اتاق مستقل کشاورزی، با هدف حمایتی ونظارتی در کشور شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " احتشام حاجی‌پور " در نشست اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان با رئیس و مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی درچارچوب توسعه تعامل و همکاری مشترک، گفت: بخش کشاورزی، از تاثیرگذار‌ترین بخش‌های اقتصادی و اجتماعی کشور به شمار می‌آید و همیشه نقش و جایگاه مهمی در اقتصاد کشور داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز کشاورزی باید نقش پررنگی در استقلال اقتصادی ایران اسلامی برعهده داشته باشد، گفت: در این راستا، تشکیل اتاق مستقل کشاورزی امری ضروری و یکی از درخواست‌های مهم شورای استان از مراجع تصمیم گیر است.
حاجی‌پور افزود: در سطح کشور برای تمام اصناف و مجموعه‌ها اتاق‌ها و یا نهاد‌ها و انجمن‌های مستقل در نظر گرفته شده و ایجاد گردیده است ولی متاسفانه بخش کشاورزی در این زمینه مظلوم بوده است.
وی گفت: با توجه به این موضوع که بر اساس اعلام نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام یافته درسطح جهانی وملی، کار‌شناسان اعتقاد دارند که مصرف گوشت مرغ آماده طبخ با وزنی بیش از یک ونیم کیلو گرم نه تنها فاقد ارزش غذایی لازم برای تغذیه بوده بلکه مصرف کننده را در معرض ابتلا به بیماری‌های تغذیه‌ای بخصوص ریسک بالای ابتلا به سرطان قرار می‌دهد، وبا توجه به اهتمام دست اندرکاران امر مدیریت تولید درسازمان جهاد کشاورزی درتلاش برای تحقق تولید محصولات سالم، توجه بیشتر به تولید مرغ گوشتی با وزن استاندارد جهت ارائه به بازارمصرف استانی وکشوری در راستای صیانت از سلامت جامعه دیگر درخواست اعضای این شورا از مسئولین سازمان جهاد کشاورزی است.
حاجی‌پور افزود: تلاش براین است با توسعه تعامل با نهاد‌های اجتماعی وتعریف دقیق چارچوب‌های همکاری مشترک، بتوانیم زمینه لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی آماده و مهیا نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز