خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۳ فقره حادثه تصادف در بستان آباد، چاراویماق و آذرشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۹۴

این حوادثدر در جاده قدیم تبریز – بستان آباد، اتوبان پیامبراعظم و محور آذرشهر – عجب شیر رخ داده بود.

ایلنا: نجاتگران مستقر در پایگاههای امدادجاده‌ای استان امروز پنجشنبه به ۳فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران افزود: صبح امروز در اثر بر خورد یک دستگاه پژو ۲۰۶با پیکان در جاده قدیم تبریز – بستان آباد در ۵ کیلو متری بستان آباد حوالی روستای هلان ۲ نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شده بودند که بعد از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شیبلی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال داده شدند.
علی شهودی ادامه داد: همچنین امروز بعد از ظهرنجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید لطفی منش جمعیت هلال احمر چاراویماق به مصدومین یک فقره برخورد تریلروخاوردر اتوبان پیامبراعظم که منجر به واژگونی خاور ومصدومیت سرنشینان شده بودامدادرسانی کردند.
شهودی همچنین از امدادرسانی به مصدومین حادثه واژگونی ال ۹۰درمحورعجب شیر - آذرشهرخبرداد و گفت: شب گذشته در محورآذرشهر – عجب شیر روبه روی کارخانه آهک یک دستگاه ال ۹۰ واژگون شده بود که ۳ نفر از سر نشینانش به صورت سرپایی توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای داشکسن جمعیت هلال احمرآذرشهر مداوا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز