خبرگزاری کار ایران

مدیراموراداری، رفاه وپشتیبانی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

مسابقات ورزشی در بین کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی را توسعه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۹

مسابقات ورزشی با هدف ارتقای سطح سلامت عمومی کارکنان وایجاد فضای پر شور و نشاط و سالم انجام می‌شود.

ایلنا: مدیراموراداری، رفاه وپشتیبانی جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از توسعه برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان این سازمان خبر داد.
به گزارش ایلنا ایرج احد‌زاده که در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این سازمان سخن می‌گفت افزود: این مسابقات که در راستای بزرگداشت این ایام ودرچارچوب اهداف سازمان در ارتقای سطح سلامت عمومی کارکنان وایجاد فضای پر شور و نشاط و سالم برای کارکنان انجام پذیرفته و در سال‌های آتی نیز با کیفیت بالاتری تداوم خواهد یافت.
وی با ارائه گزارشی از مسابقات سالجاری افزود: علاوه بر بر پایی مسابقات فوتسال با حضور تیمهای جهاد کشاورزی استانهای شمالغرب کشور به میزبانی این استان که در طول این ایام به انجام رسید، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان نیز دررشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی می‌ز، شطرنج، کوهنوردی خانوادگی و آمادگی جسمانی بانوان از تاریخ چهاردهم بهمن ماه آغاز ودر اول اسفند ماه، با برپایی فینال مسابقات فوتسال و والیبال به کار خود خاتمه بخشیده است.
وی با تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات درتلاش برای برگزاری هرچه بهتر این دوره، گفت: دررشته فوتسال۲۰ تیم در قالب کارکنان مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان و انجام ۴۸ بازی، تیم‌های کانون بازنشستگان، پژوهشکده بیوتکنولوژی، معاونت تولیدات دامی و مدیریت شهرستان بستان آباد با غلبه به حریفان به دور نهایی راه یافته و بعد از برگزاری مسابقه فینال و رده بندی، تیم‌های پژوهشکده بیوتکنولوژی، کانون بازنشستگان ومعاونت تولیدات دامی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
احد‌زاده افزود: درمسابقات والیبال باحضور۱۱ تیم و انجام ۲۶ بازی، تیم‌های دامپزشکی، شرکت خدمات حمایتی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی وکانون بازنشستگان به دور نهایی راه یافته وسرانجام تیم‌های دامپزشکی، شرکت خدمات حمایتی و سازمان نظام مهندسی رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند.
مدیراموراداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی ادامه داد: در مسابقات تنیس، محمد محمدزاده، فرشاد شفیعی، لطفعلی پاشاپور، فرهاد تقی‌زاده و بهزاد زندیه به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب نمودند.
احدزاده افزود: درمسابقات شطرنج، با برگزاری مسابقات به صورت انفرادی و طی پنج مرحله، فتح اله دشتی، حسن منافی، اکبر محمد‌پور و یحیی کوه نورد به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند و در مسابقات آمادگی جسمانی بانوان نیز، فرزانه کبیری، ثریا خالقی و سیمین دخت صمدی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود ساختند و براساس برنامه ریزی انجام یافته تیم‌های بر‌تر ونفرات برگزیده هر رشته، به مسابقات استانی وکشوری معرفی واعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: در کوهنوردی نیز سه تن از شرکت کنندگان شامل عزیز جهانی، علی احمدیان و بهرام علیزاده به قید قرعه انتخاب شدند که به همراه خانواده با تقبل هزینه‌های اعزام و اسکان توسط سازمان جهادکشاورزی به زودی به آستان ثامن الائمه مشرف خواهند شد.
لازم به ذکر است این مراسم با اهدا لوح افتخار و جوایز تیم‌ها و نفرات بر‌تر رشته‌های برگزار شده توسط مسئولین سازمانی به کارخود خاتمه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز