خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی:

توزیع شیر رایگان در بین دانش آموزان آذربایجان شرقی کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۶۴

علت این کاهش کمبود اعتبار بوده است. / تغذیه رایگان که در مناطق محروم وروستایی توزیع می‌شدبه علت کاهش اعتبار از سال گذشته قطع شده است.

ایلنا: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی گفت: شیر رایگان در ۲۴وعده در طول سالتحصیلی توزیع می‌شود که در مقایسه با سال گذشته ۵۱وعده کاهش یافته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ناصری در همایش تجلیل از مربیان پیش دبستانی ملکان علت این کاهش را کمبود اعتبار دانست وگفت: سعی شده است با توجه به اهمیت شیر در تغذیه مخصوصا در دوران رشد کودکان ونوجوانان این اقدام به طور پیگیر ادامه داشته باشد تا به صورت نهادینه در خانواده‌ها نیز اهمیت استفاده از شیر تداوم یابد.
وی با بیان اینکه شیر در مدارس ابتدائی، راهنمایی ودر روستا‌ها در تمامی مقاطع توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: تغذیه رایگان که در مناطق محروم وروستایی توزیع می‌شدبه علت کاهش اعتبار از سال گذشته قطع شده است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از سال آینده توزیع آن ادامه خواهدداشت.
ناصری همچنین از عزم اداره کل آموزش وپرورش استان برای جذب مربیان پیش دبستانی خبرداد واظهار داشت: یک هزار و ۳۵۰نفر مربی در ۳هزار کلاس برای ۵۰هزار نفر نوآموز در سطح استان تدریس می‌کنند که تاکنون هیچ کدام به صورت رسمی به استخدام آموزش وپرورش در نیامده‌اند که با وجود خدمت زیاد وشایسته آن‌ها امکان جذب آن‌ها می‌سر نشده است.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان افزود: با توجه عزم جدی دولت و وزارت آموزش وپرورش استخدام آنان در اولویت است که امید است در سال آینده با تدوین دستور العمل وتعیین شرایط امکان جذب آنان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز