خبرگزاری کار ایران

اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تفویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۵

محمدرضا نعمت‌زاده در ابلاغیه‌ای عنوان کرده است در راستای اهداف کلان اقتصادی دولت و با استناد به بند «الف» ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی و لزوم اعمال مدیریت یکپارچه بر حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در منطقه مذکور، کلیه اختیارات و مسئولیت‌های مرتبط با ماموریت‌های اصلی این وزارت خانه به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض می‌شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی منطقه آزاد ارس از تفویض اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ابراهیم نصیری گفت: براساس ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت کلیه اختیارت وزارتی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت به آقای مهندس محسن خادم عرب باغی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تفویض شده است.
وی افزود: محمدرضا نعمت‌زاده در این ابلاغیه عنوان کرده است در راستای اهداف کلان اقتصادی دولت و با استناد به بند «الف» ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی و لزوم اعمال مدیریت یکپارچه بر حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در منطقه مذکور، کلیه اختیارات و مسئولیت‌های مرتبط با ماموریت‌های اصلی این وزارت خانه به آن سازمان تفویض می‌شود.
نصیری ادامه داد: دکتر نعمت‌زاده همچنین در این ابلاغیه افزوده است امید است با بهره گیری از تمام امکانات و منابع موجود و بالقوه، نسبت به توسعه زیرساخت‌های منطقه، فراهم آوردن زمینه‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی، افزایش توانمندی‌های تولیدی و صادراتی، حضور در بازار‌های جهانی و منطقه‌ای و گسترش مبادلات تجاری با کشور‌های همسایه گام‌های موثری برداشته شود.
نصیری تصریح کرد: به استناد ماده ۲۷ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی و به منظور ایجاد هماهنگی در فعالیتهای مناطق آزاد، حسب مورد با تایید وزیر ذیربط، دستگاه‌های اجرایی اختیارات خود در منطقه را به رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمانهای مناطق آزاد تفویض می‌نمایند.
منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس واقع در مرز جمهوری خودمختار نخجوان - ایران و با سه محدوده منفصل: نوردوز، جانانلو و قلی بگلو یکی از پیشرو‌ترین مناطق آزاد کشور می‌باشد و اقتصاد ایران را با اقتصاد منطقه‌ای قفقاز، روسیه و شرق اروپا متصل می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز