خبرگزاری کار ایران

یکسان سازی و ارجاع بین سازمانی اتوماسیون اداری شهرداری تبریز به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۰

از این پس دیگر نیازی به نامه رسان یا ثبت دبیرخانه‌ای نامه‌ها که خود موجب اطاله زمان می‌شود نیست، چرا که کلیه این سیستم‌ها بر روی بستر وب و اینترنت می‌باشد.

ایلنا: کار یکسان سازی نسخه‌های اتوماسیون اداری شهرداری تبریز به همراه ارجاع بین سازمانی به همت سازمان آمار و فن آوری اطلاعات این مجموعه انجام و به اتمام رسید.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " مدیرعامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: عملیات طراحی و راه اندازی اتوماسیون اداری شهرداری که از دو سال قبل و به همت این سازمان آغاز شده بود، طی شش ماه گذشته با اجرای طرح یکسان سازی وارد فاز نهایی شد که این طرح نیز چندی پیش با موفقیت به اتمام رسید.
" پناهی " افزود: طرح یکسان سازی اتوماسیون اداری با هدف تجمیع و ایجاد ارتباط بین اتوماسیون‌های پراکنده و جزیره‌ای اجرا شده و طی آن امکان ارجاع بین سازمانی نامه‌ها نیز از طریق اینترنت سامانه فراهم گردیده است و از این پس کلیه مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه شهرداری مرکز کلان شهر تبریز می‌توانند بر روی بستر اینترنت به کلیه نامه‌های اداری خود در سامانه اتوماسیون دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به این پروژه بزرگ و اهداف کلی این سیستم در بدنه شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: از این پس دیگر نیازی به نامه رسان یا ثبت دبیرخانه‌ای نامه‌ها که خود موجب اطاله زمان می‌شود نیست، چرا که کلیه این سیستم‌ها بر روی بستر وب و اینترنت می‌باشد.
" پناهی " ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز و نهادینه شدن این سامانه، زمینه برای خدمات رسانی سریع و موثر به شهروندان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز