خبرگزاری کار ایران

مدیر حقوقی شهرداری تبریز:

رسیدگی به پرونده‌های ماده ۱۰۰ شهرداری تبریز سرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۹

نخستین نشست هم اندیشی دیوان عدالت اداری، دادگستری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار شد.

ایلنا: مدیر حقوقی شهرداری تبریز نتایج اولین نشست مشترک هم اندیشی مسوولان و قضات دیوان عدالت اداری، دادگستری استان و شهرداری تبریز را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " مسگری " دبیر علمی این نشست طی سخنانی با بی‌سابقه و پربار خواندن نشست مذکور خاطرنشان کرد: تغییر رویه در تشکیل پرونده‌های ماده ۱۰۰، تأکید بر لزوم پی گیری و بروز رسانی اقدامات صورت گرفته و پرونده‌های گذشته، ایجاد هماهنگی با دیوان عدالت اداری، دادگستری و شهرداری و نیز تسریع در روند رسیدگی پرونده‌ها در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ از اهم اهداف تشکیل این نشست به شمار می‌رود.
وی افزود: همچنین در این نشست با تشکیل سه کارگروه اجرائیات به ریاست آقای رامندی معاون اجرائیات دیوان عدالت اداری، ماده ۱۰۰ به ریاست آقای طاهری از روسای شعب دیوان و کارگروه تملک به ریاست دکتر مسعودی از معاونین دادگستری استان، بر لزوم تسریع در بررسی، رسیدگی و حل مشکلات موجود تأکید شد.
همین گزارش حاکی است نخستین نشست هم اندیشی دیوان عدالت اداری، دادگستری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز برگزار شد.
در این نشست راه‌های موثر در حل مشکلات مربوط به آرای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری بررسی و در این خصوص تصمیم گیری و چاره اندیشی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز