خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی آذرشهر:

یکصد نفر در کارگاه آموزشی پرورش ماهیان سردابی در آذرشهر شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۶۹

این کارگاه آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی و شناخت روش‌های علمی و تجربی علاقمندان به پرورش ماهیان سردابی در استخرهای کشاورزی در راستای توسعه شیلات در استان ترتیب یافته بود.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی برای علاقمندان پرورش ماهی‌های سردابی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز طلوع حیات در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این کارگاه آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی و شناخت روش‌های علمی و تجربی علاقمندان به پرورش ماهیان سردابی در استخرهای کشاورزی در راستای توسعه شیلات در استان ترتیب یافته بود.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر هدف از تشکیل و برگزاری این دوره آموزشی را تشویق و ترغیب افراد و افزایش بهره وری از منابع آبی و خاکی و استفاده چند منظوره از استخرهای کشاورزی ذکر کرد و افزود: یکصد نفر از علاقمندان به امور آبزی پروری و تولید گوشت سفید ماهی در این کارگاه آموزشی ۱۰ روزه شرکت و با حضور کار‌شناسان و افراد مجرب صنعت پرورش ماهی سردابی آموزش‌های لازم را یاد گرفتند.
طلوع حیات با اشاره به پایین بودن سرانه مصرف گوشت ماهی در بین مردم شهرستان آذرشهر، یادآوری کرد: مصرف گوشت ماهی در سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی عضلات و تنظیم سوخت و ساز و کارکرد مناسب و طبیعی بافت‌های بدن تاثیر به‌سزایی دارد.
وی ادامه داد: پرورش ماهی سردابی در استخرهای کشاورزی علاوه بر سود آوری و افزایش تولیدات مواد غذایی پروتئینی، آب خروجی آن‌ها را برای امور زراعت و باغداری از نظر املاح غنی سازی و بالابردن راندمان محصول را در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز