خبرگزاری کار ایران

با ۳۰۰ هزار تن آسفالت؛

۲۱۸۹ محله و خیابان تبریز ساماندهی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۷۳

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از ساماندهی ۲ هزار و ۱۸۹ محله و خیابان با توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت اساسی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده اظهار کرد: آسفالت‌ریزی‌ معابر اصلی و محلات تبریز به عنوان یکی از مهمترین مطالبات شهروندی در سال جاری، در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است که از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۳۰۰ هزار تن آسفالت به صورت اساسی و لکه‌گیری و با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح شهر توزیع شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد از آسفالت توزیع شده در سال جاری، در مناطق کم‌برخوردار و محروم شهر استفاده شده است.

احمدزاده با اشاره به تعداد محلات و مسیرهای اساسی آسفالت‌ریزی شده در سال جاری خاطرنشان کرد: ۲ هزا ر و ۱۴۰ محله از سطح مناطق دهگانه شهری با ۱۴۹ هزار و ۷۰۶ تن لکه‌گیری اساسی و ۴۹ مسیراصلی شهر با ۱۰۸ هزار و ۷۸۲ تن آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

وی با اشاره به آسفالت‌ریزی اساسی طرح تعریض اتوبان شهید کسایی اضافه کرد: در راستای تکلیفی که از سوی استانداری بر عهده شهرداری تبریز قرار گرفته است، آسفالت‌ریزی اساسی طرح تعریض اتوبان شهید کسایی با توزیع ۴۱ هزار و ۴۵۲ تن آسفالت انجام گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: سال ۱۴۰۲، نقطه عطفی در تولید و توزیع آسفالت اساسی در سطح شهر تبریز است، چرا که امسال با ثبت رکورد بیشترین میزان تولید آسفالت روزانه، عملکرد شهرداری تبریز در آسفالت‌ریزی محلات و معابر چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به تداوم نهضت آسفالت شهرداری تبریز نیز گفت: تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد، تولید و توزیع آسفالت در سطح شهر با اولویت‌بندی قبلی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز