خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه:

شش طرح عمرانی کشاورزی در مراغه به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۲۶

این طرح‌ها شامل کارگاه‌های تولیدی بسته بندی خشکبار، تولید و بسته بندی کود بیولوژیک، دو سردخانه و واحد بسته بندی میوه ۱۰۰ تنی و واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۶۰ هزار قطعه در یک دوره و با ظرفیت ۷۱۳ تن گوشت در سال است.

ایلنا: معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر از شش طرح عمرانی کشاورزی در این شهرستان بهره برداری می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد نریمانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این طرح‌ها شامل کارگاه‌های تولیدی بسته بندی خشکبار، تولید و بسته بندی کود بیولوژیک، دو سردخانه و واحد بسته بندی میوه ۱۰۰ تنی و واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۶۰ هزار قطعه در یک دوره و با ظرفیت ۷۱۳ تن گوشت در سال است.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها با همکاری بخش خصوصی اجرا شده است، اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها حدود ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه ادامه داد: از این میزان اعتبار ۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از طریق تسهیلات دولتی و ۳۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.
نریمانی افزود: کیفیت بخشی به تولیدات کشاورزی در اولویت کاری این مدیریت بوده و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره برداری می‌شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ درصد از تولیدات کشاورزی استان در مراغه تولید می‌شود، گفت: طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر در راستای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شده که علاوه بر افزایش کیفیت محصولات کشاورزی موجب رونق اقتصادی در این عرصه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز