خبرگزاری کار ایران

رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

۱۸ بهمن همایش‌های کوهروی همگانی در سراسر استان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۵

در دهه فجر سال ۹۲ و جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجانشرقی بیش از ۷۰ همایش دوچرخه سواری، کوهروی، پیاده روی همگانی و رقابتهای کارکنان دولت در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی می‌ز، طناب کشی، شطرنج و آمادگی جسمانی در بخشهای بانوان و آقایان در سطح استان برگزار خواهد شد.

ایلنا: رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۹ شهرستان به مناسبت دهه فجر همایش دوچرخه سواری همگانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ابراهیم فیروزی خاطرنشان کرد: در این ۱۹ شهرستان با توجه به برودت و سردی شدید هوا در استان بیش از دو هزار نفر در این همایش‌ها به مناسبت آغاز دهه فجر شرکت کردند.
وی افزود: ۱۸ بهمن روز جمعه همزمان با سراسر استان همایش‌های کوهروی همگانی و خانوادگی برگزار خواهد شد و در تبریز در تفرجگاه عون ابن علی تبریز ۲۵ بهمن به علت برودت هوا برگزار خواهد شد.
فیروزی تصریح کرد: همایش‌های کوهروی همگانی در شهرستان‌های میانه، مرند، بناب، جلفا، ملکان، اسکو، بستان آباد، مراغه، هشترود، شبستر، سراب، اهر، آذرشهر، عجب‌شیر، ورزقان، کلیبر، چاراویماق، هریس، تبریز و خداآفرین برگزار و در شهرستان‌های سراب و ورزقان به علت برودت شدید هوا به ۱۸ بهمن موکول شد.
رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: در دهه فجر سال ۹۲ و جشن‌های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی بیش از ۷۰ همایش دوچرخه سواری، کوهروی، پیاده روی همگانی و رقابت‌های کارکنان دولت در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، طناب کشی، شطرنج و آمادگی جسمانی در بخش‌های بانوان و آقایان در سطح استان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز