خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی پس از بازدید میدانی از استادیوم یادگار امام ره:

میزبانی شایسته رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز سرافرازی نظام را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۵

تیم تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار خود در رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا ۷ اسفند از ساعت ۱۶ در استادیوم یادگار امام ره تبریز میزبان تیم الاتحاد عربستان خواهد بود.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: میزبانی شایسته رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در تبریز سرافرازی نظام، استان و تبریز همیشه سرافراز را به همراه دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان پس از بازدید میدانی از استادیوم یادگار امام ره تبریز در جلسه با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان افزود: شرح وظایف اداره کل، هیات فوتبال، باشگاه تراکتورسازی، ارگان‌ها و دستگاههای اجرایی و انتظامی تببین شده و در جلسه هماهنگی برای حضور شایسته تیم تراکتورسازی تبریز ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: رقابتهای فوتبال جام باشگاه‌های آسیا و حضور مقتدرانه تراکتورسازی از اهمیت بالایی برخودار بوده و همانند فصل گذشته و در کیفیت بهتر و بالا‌تر از استانداردهای AFC میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها خواهیم بود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: تمامی امکانات در یادگار امام ره برای رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در راستای رضایتمندی تماشاگران عزیز و پرشور تراکتورسازی است و تماشاگران سرمایه‌های گرانبهایی برای ورزش استان و خصوصا فوتبال هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت و ایجاد شرایطی که بتوان فرهنگ واقعی و اصیل مردم تبریز و آذربایجانشرقی نشان داد از وظایف مسئولین ستاد برگزاری بوده و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تمامی امکانات خود را برای حضور تماشاگران عزیز در یادگار امام در جریان رقابتهای لیگ باشگاههای آسیا به کار خواهیم بست.
در این نشست در خصوص برنامه حضور پرقدرت تراکتورسازی، ارتقاء ارائه خدمات پارکینگ‌ها، نحوه چاپ، توزیع و ارائه بلیط، راهکارهای حضور پرشور تماشاگران، آنتن دهی تلفن‌های همراه در استادیوم، جایگاه ویژه، توجه به مسائل فرهنگی، تابلوهای راهنما در مسیرهای دسترسی و داخل استادیوم در ۲ زبان، برق پایدار و برق اضطراری، پروژکتورهای سیار، اورژانس و خدمات درمانی، ایاب و ذهاب تماشاگران، رختکن و نیمکت‌ها، تجهیزات اتاق‌ها، پوشش رسانه‌ای و تصویری و ارائه خدمات بهتر به خبرنگاران و عکاسان، ارائه الگوی صحیح رفتاری، اینترنت پرسرعت در جایگاه خبرنگاران و ناظرین، اطلاع رسانی در خصوص اشیاء ممنوعه و تنظیم نور استادیوم و ثبت ۱۲۰۰ لوکس برای پروژکتور‌ها و ارائه به AFC بحثو بررسی شد و راهکارهای لازم ارائه شد.
تیم تراکتورسازی تبریز در اولین دیدار خود در رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های آسیا ۷ اسفند از ساعت ۱۶ در استادیوم یادگار امام ره تبریز میزبان تیم الاتحاد عربستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز