خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

موزه آثار شهید ثقةالاسلام تبریزی 14 مرداد در تبریز افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۷۵

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح موزه آثار شهید ثقة‌الاسلام تبریزی در خانه آن مرحوم در روز ۱۴ مرداد همزمان با همایش بزرگداشت آن شهید خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، اظهار داشت: بزرگداشت و گرامی‌داشت مفاخر و مشاهیر به‌عنوان سرمایه‌های ملی و معنوی و معرفی آنها به نسل فعلی و آینده فوق‌العاده تأثیرگذار است.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری درخصوص شهید ثقةالاسلام به‌عنوان یکی از چهره‌های نقش‌آفرین در نهضت مشروطه و تاریخ آذربایجان و ایران، گفت: وظیفه داریم بزرگ‌مردانی را که شخصیت ملی دارند و برای حفظ ملیت و تمامیت ارضی ایران تلاش کرده‌اند به دنیا معرفی کنیم و اجازه ندهیم که نام و یاد آنها فراموش شود.

خرّم با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت شهید ثقةالاسلام در روز 14 مرداد، گفت: مسئولانی که کارهای اجرایی همایش برعهده آنها نهاده شده باید در مدت‌زمان باقی‌مانده تمام وظایف محوله را انجام دهند.

وی از چهار نهاد شهرداری، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره کل اوقاف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست با هماهنگی و وحدت رویه نسبت به اتمام طرح بازسازی مقبرةالشعرا اقدام کرده و تغییرات ملموس آن مجموعه برای مردم به صورت کامل نمایان شود.

ایجاد یادمان ثقةالاسلام و هفت شهید دیگر محرم ۱۲۹۰ قمری و بازپخش مجموعه تلویزیونی ثقةالاسلام از شبکه استانی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز