خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان خبر داد؛

باشگاه‌های ورزش‌های هوایی آذربایجان‌شرقی ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۶۴۰

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان آذربایجان‌شرقی گفت: ساماندهی باشگاه‌های ورزش‌های هوایی استان در دستور کار جدی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از تبریز، فرهنگ رحیم‌پور اظهار کرد: باشگاه‌های ورزش‌های هوایی استان باید جای امنی برای فرزندان و جوانان استان باشند، به گونه‌ای که خانواده‌ای که فرزندش را در باشگاه ثبت نام می‌کند، نگرانی به هیچ وجه از رخدادهای احتمالی در باشگاه نداشته باشد.

وی افزود: همچنین تمامی باشگاه‌های ورزش‌های هوایی استان در هنگام پرواز در سایت‌های هوایی استان می‌بایست از مربیان دارای کارت استفاده کنند.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به  برگزاری جلسات تخصصی با هیات انجمن‌های ورزشی استان، ساماندهی باشگاه‌های ورزشی این کمیته همواره مورد تاکید این هیات بوده است که در این راستا نظارت بر باشگاه‌های ورزشی افزایش می‌یابد.

رحیم‌پور ادامه داد: کمیته ورزش‌های هوایی استان زیر نظر هیات انجمن‌های ورزشی فعالیت داشته و تنها متولی ورزش‌های هوایی در سطح استان است که تمامی امور مربوط به ورزش‌های هوایی توسط این کمیته انجام می‌شود.

وی در پایان به ضرورت ساماندهی کمیته‌های شهرستانی نیز تاکید کرد و گفت: با برخی از روسای  کمیته‌های شهرستان‌ها جلسه داشته‌ایم، برنامه‌ها و عملکرد آنها را بررسی کرده و در این راستا ساماندهی برخی از شهرستان‌ها در اولویت کاری این کمیته است؛ همچنین، تعدادی از شهرستان‌ها نیز بدون رئیس هستند که با  هماهنگی‌های لازم، این شهرستان‌ها نیز فعال می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز