خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره مربیگری دارت ویژه آقایان و بانوان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۳۸

سرپرست کمیته دارت استان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری دوره مربیگری دارت ویژه آقایان و بانوان از جمله برنامه های این کمیته در سالجاری است که طبق رایزنی های به عمل آمده این دوره آموزشی در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی، رضا کهتری سرپرست کمیته دارت استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی دارت در میانه اظهار داشت: ورزش دارت با استقبال خوب مردم میانه روبرو شده است و این مکان گام بزرگی در راستای ترویج این رشته مهیج در شهرستان میانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه توسعه دارت در شهرستانها از اولویت های کمیته دارت این استان است، افزود: استان آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بسیار بالایی در دارت دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند این ظرفیت‌ها را توسعه داد و با برنامه‌ریزی هدفمند مسیر پیشرفت و توسعه را میسر کرد.

سرپرست کمیته دارت استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه دارت در شهرستانهای استان وضعیت مناسبی ندارد و در این راستا توسعه دارت در شهرستانها از اولویت های اصلی این کمیته است تا بتوانیم دارت را در دیگر شهرستانها نظیر میانه به مرحله رشد و شکوفایی برسانیم.

کهتری ادامه داد: برگزاری دوره مربیگری دارت ویژه آقایان و بانوان از دیگر برنامه های این کمیته در سال جاری است که طبق رایزنی های به عمل آمده این دوره آموزشی در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز