خبرگزاری کار ایران

توضیحات دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آزمون‌های استخدامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۶۷

طبق پیگیری استاندار آذربایجان شرقی از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، موضوع رفع توقف و ادامه فرایند آزمون‌ها در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه از معاونت مذکور، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

ایلنا: دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در خصوص آزمون‌های استخدامی استان توضیحاتی ارایه کرد.
به گزارش ایلنا در این اطلاعیه با اشاره به اینکه آزمون‌های استخدامی استان در دو مرحله صورت گرفته، آمده است: آزمون استخدامی تاریخ ۴/۱۲ / ۹۱ برای جذب نیرو در ۱۷ دستگاه اجرایی استان برگزار شد که کلیه مراحل این آزمون شامل تعیین سه برابر پذیرفته‌شدگان برای مصاحبه تخصصی، انجام مصاحبه تخصصی، انتخاب پذیرفته‌شدگان اصلی و معرفی آنان برای اخذ تاییدیه هسته گزینش، اخذ شماره مستخدم از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور صورت پذیرفته است.
این اطلاعیه می‌افزاید: آزمون استخدامی تاریخ ۱۷/۳ / ۹۲ برای جذب نیرو در ۲۷ دستگاه اجرایی استان برگزار شد که برای این آزمون صرفا نمرات عمومی داوطلبان اعلام شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر اساس بخشنامه جانشین محترم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، سهمیه‌های استخدامی برنامه پنجم توسعه که بخشی از فرایند استخدامی آن انجام شده، متوقف اعلام شده است.
دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در بند پایانی این اطلاعیه تاکید کرده است: طبق پیگیری استاندار محترم از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، موضوع رفع توقف و ادامه فرایند آزمون‌ها در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه از معاونت مذکور، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز