خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

استفاده از فناوری اطلاعات در بین کارکنان شهرداری و شهروندان تبریزی بایستی فراگیر شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۵

قبل از کاربردی کردن فناوری اطلاعات «آموزش» موضوع مهمی است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: فناوری در عصر حاضر مقدم بر تمام کار‌ها بوده و سازمان بایستی زبان گویای اقدامات شهرداری در سایر حوزه‌ها باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در بازدید از سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز ضمن اشاره به فعالیت‌های ارائه شده گفت: این سازمان لزوم توجه به فرهنگ استفاده و کاربرد از ابزارهای فناوری اطلاعات در بین کارکنان و شهروندان تبریزی با توجه بیشتری دنبال کند و استفاده از فناوری اطلاعات در بین کارکنان شهرداری و شهروندان تبریزی بایستی فراگیر شود.
وی دومین گام اساسی قبل از کاربردی کردن فناوری اطلاعات را موضوع «آموزش» ضروری خواند و افزود: در همین راستا بایستی اولویت اول سازمان آموزش باشد و باید درشهرداری به آموزش بهای بیشتری داده شود و آموزش‌های تخصصی در این حوزه بایستی برای پرسنل شهرداری برگزار شود.
شهردار تبریز ارتقا دانش پرسنل این سازمان را مناسب دانست و افزود: این سازمان می‌تواند با برنامه ریزی مناسب، امکان بازدید از شهر‌ها و کشورهای پیشرو، مسافرت‌های علمی کارکنان در این حوزه را برای کارکنان سازمان فراهم نماید.
نجفی در پایان تأکید کرد: بایستی تا پایان امسال سیستم شهرسازی ۸ منطقه به اتمام رسیده و اقدامات و امکاناتی را فراهم آورد که حضور شهروندان در مناطق شهرداری به حد اقل رساند تا جایی که شاهد عدم حضور فیزیکی مردم در مناطق شهرداری باشیم.
فرید پناهی مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام یافته و پروژه‌های در دست اقدام بویژه سیستم‌های یکپارچه تحت وب شهرسازی، مرکز داده شهرداری تبریز، پورتال کلانشهر تبریز، سیستم‌های مالی و اداری، اتوماسیون اداری، شبکه و ارتباطات بیسیم و فیبرنوری و سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز