خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه:

۳۸ هزار تن سیب در مراغه ذخیره‌سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۰

این میزان سیب در ۱۷ سردخانه شهرستان ذخیره‌سازی شده که می‌تواند نیاز بازار استان و برخی استان‌های مجاور را تا پایان سال تامین کند.

ایلنا: معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مراغه از ذخیره‌سازی ۳۸ هزار تن سیب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد نریمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان سیب برای تامین میوه فصول باقیمانده سال در سردخانه‌های شهر مراغه ذخیره‌سازی شده است.
وی گفت: این میزان سیب در ۱۷ سردخانه شهرستان ذخیره‌سازی شده که می‌تواند نیاز بازار استان و برخی استان‌های مجاور را تا پایان سال تامین کند.
نریمانی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار تن سیب در باغ‌های مراغه تولید شده است، افزود: امسال ۲۵ درصد سیب استان در مراغه تولید شده است.
معاون رئیس سازمان و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ویژه مراغه گفت: از کل سیب تولید شده ۷۰ درصد به خاطر کیفیت و مرغوبیت خوب محصول به استان‌های تهران، کرج، اصفهان و خارج از کشور صادر شده است.
نریمانی افزود: تولیدکنندگان مراغه‌ای با سیب ذخیره موجود در سردخانه‌ها می‌توانند علاوه بر نیاز شهرستان نیاز دیگر شهرهای استان و استان‌های همجوار را تامین کنند.
گفتنی است شهرستان مراغه با بیش از۱۰ هزار هکتار باغ سیب، رتبه اول تولید این محصول در استان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز