خبرگزاری کار ایران

سرپرست جهادکشاورزی بستان آباد:

تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران بستان آباد پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۴

میزان تسهیلات پرداختی به این واحد‌ها ۶۱۵۸ میلیون ریال بوده و بخشی از نیازهای این واحد‌ها به سرمایه در گردش را در کوتاه مدت رفع می‌نماید.

ایلنا: سرپرست جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد گفت: به هشت طرح دامپروری شامل؛ ۵ واحد پرواربندی گوساله، یک واحد پرورشی شیری و دو واحد مرغ گوشتی از محل اعتبارات کمک‌های فنی و اعتباری «سرمایه در گردش» در این شهرستان پرداخت شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی عنایتی در گفتگو با خبرنگاران افزود: میزان تسهیلات پرداختی به این واحد‌ها ۶۱۵۸ میلیون ریال بوده و بخشی از نیازهای این واحد‌ها به سرمایه در گردش را در کوتاه مدت رفع می‌نماید.
وی تاکید کرد: هدف عمده از پرداخت این تسهیلات، خرید نهاده‌های دامی و همچنین رفع مشکلات مالی تولید کنندگان امور دام شهرستان بوده و تلاش سازمان متبوع در حل مشکل تولید کنندگان محصولات دامی شهرستان، در حمایت مستقیم از تولید کنندگان بسیار چشمگیر و راه گشا بوده وامید می‌رود سطح تولید این واحد‌ها را از نظر کمی وکیفی با بهبود موثر روبرو سازد.
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی بستان آباد با اشاره به اینکه واحدهایی که این تسهیلات را دریافت نموده‌اند شامل مرغداریهای گوشتی، گاوداریهای گوشتی وشیری بوده است، افزود: توجه به بخش کشاورزی ودامپروری توسعه اشتغالزایی پایدار و خودکفایی در زمینه تولید محصولات لبنی و گوشتی را به دنبال داشته وبخشی از اهداف توسعه پایدار بخش را امکان پذیر می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز