خبرگزاری کار ایران

قدردانی رییس فدراسیون والیبال کشور از میزبانی تماشاگران و هیات والیبال آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۵

بر اساس گزارش ناظران مسابقات والیبال لیگ بر‌تر، کلیه مسابقات که در شهرستان تبریز به میزبانی شهرداری برگزار شد، تماشاگران و هیات والیبال استان ‌‌نهایت همکاری را با ناظران و تیمهای مه‌مان به عمل آوردند.

ایلنا: رییس فدراسیون والیبال کشور از میزبانی تماشاگران و هیات والیبال آذربایجانشرقی در رقابتهای لیگ بر‌تر قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا محمد رضا داورزنی در نامه‌ای به سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی مراتب قدردانی خود از میزبانی تبریز را اعلام داشته است.
در این نامه آمده است: بر اساس گزارش ناظران مسابقات والیبال لیگ بر‌تر، کلیه مسابقات که در شهرستان تبریز به میزبانی شهرداری برگزار شد، تماشاگران و هیات والیبال استان ‌‌نهایت همکاری را با ناظران و تیمهای مه‌مان به عمل آوردند.
وی آورده است: مراتب سپاس و تشکر فدراسیون را از هیات والیبال، باشگاه شهرداری و تماشاگران و بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری تبریز ابلاغ نمایند.
داورزنی تصریح کرده است: امیدارم با درایت حضرتعالی و هیات والیبال و باشگاه شهرداری تبریزدر دور برگشت این همکاری ادامه داشته باشد.
تیم والیبال شهرداری تبریز در رقابتهای دور رفت در لیگ بر‌تر به مقام پنجمی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز