خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه کمپرسورسازی تبریز:

توانایی ایجاد، توسعه و نگهداری ایستگاه‌های CNG فرصتی برای آذربایجان شرقی و کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۱

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از کارخانه کمپرسورسازی تبریز بازدید کرد. / این واحد تولیدی در حال حاضر توانایی تولید سالانه ۲۵۰ دستگاه کمپرسورهای معدنی۱۰۰دستگاه کمپرسورهای صنعتی ۱۲۰۰دستگاه ابزارهای بادی و۲۰۰دستگاه تجهیزات CNG است که در صورت حمایت قابلیت افزایش تولید با اشتغالزایی جدید را دارد.

ایلنا: مدیرعامل کارخانه کمپرسورسازی تبریز گفت: توانایی ایجاد، توسعه و نگهداری ایستگاه‌های CNG توسط کمپرسورسازی تبریز فرصتی برای آذربایجان شرقی و کشور است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید نقی لو که در بازدید محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از این واحد صنعتی سخن می‌گفت، افزود: شرکت کمپرسور سازی تبریز از پیشگامان صنعت هوای فشرده و تجهیزات حفاری در ایران بوده که در سال ۱۳۵۴ تاسیس و تولیدات خود را تحت لیسانس و با همکاری شرکت‌های معتبری چون کامپیر هلمن و اینگرسولرند وسایر شرکت‌های معتبر بین المللی به بازارعرضه می‌نماید.
وی گفت: این شرکت به منظور کنترل بهینه و حفظ افزایش سطح دانش فنی با تکنولوژی روز و تطبیق تولیدات خود با استانداردهای بین المللی ‌‌نهایت تلاش را معمول نموده و موفق به اخذ استاندارد ۹۰۰۱ ISO از BQC شده است.
نقی لو طراحی وتولید ارایه پکیج ایستگاه‌های سوخت رسانی CNG به منظور جایگزین کردن سوخت گاز طبیعی به جای بنزین و گازوئیل به صورت Turn - Key را از جمله مهم‌ترین تولیدات کارخانه کمپرسورسازی تبریز عنوان کرد و گفت: این پتانسیل فرصت بسیار خوبی را برای ایجاد و توسعه ایستگاههای سوخت رسانی CNG و همچنین نگهداری این ایستگاه‌ها با توانمندی نیروهای داخلی برای استان آذربایجان شرقی و کشور فراهم آورده است.
وی ساخت و تولید کمپرسورهای اسکرو صنعتی و معدنی و همچنین طراحی و تولید و ارائه پکیج کامل سیستم هوای فشرده مورد نیاز در ظرفیتهای مختلف را از دیگر فعالیت‌های این واحد تولیدی خواند و گفت: طراحی و ساخت، راه اندازی و نگهداری انواع کمپرسورهای(صنعتی و معدنی) برای خطوط لوله نفت و گاز و پتروشیمی و کاربرد در ساختمان و معادن یکی از بسترهای مهم فعالیتی این واحد صنعتی به شمار می‌رود که در نوع خود و در مقایسه با شرکت‌های همتراز از سطح کار‌شناسی بالایی برخوردار است.
نقی لو به طراحی و ساخت تزریق گاز ترش به چاههای نفت، طراحی و ارائه کلیه خدمات فنی و مهندسی در ارتباط با سیستم هوای فشرده و همچنین اجرای عملیات حرارتی انواع فولاد‌ها در کوره‌ای با اتمسفر کنترل شده و گاز محافظ در این کارخانه اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی در حال حاضر توانایی تولید سالانه ۲۵۰ دستگاه کمپرسورهای معدنی۱۰۰دستگاه کمپرسورهای صنعتی ۱۲۰۰دستگاه ابزارهای بادی و۲۰۰دستگاه تجهیزات CNG می‌باشد که در صورت حمایت قابلیت افزایش تولید با اشتغالزایی جدید را دارد.
وی با اشاره به همکاری‌های مهندس داوری مدیر شعبه دو تأمین اجتماعی تبریز در خصوص بازنشستگی تعدادی از کارگران، تقسیط بدهی و استمهال بدهی‌های معوق این کارخانه گفت: شعبه دو تأمین اجتماعی تبریز در این زمینه حمایت خوبی را از این کارخانه داشتند که ما از همکاری‌های صورت گرفته قدردانی می‌نماییم که فرصتی را برای رفع بخشی از مشکلات موجود در این زمینه فراهم کردند.
نقی لو همچنبن با یادآوری پتانسیل‌های این واحد تولیدی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت نفت و تجهیز ایستگاه‌های CNG عدم همکاری در این زمینه را موجب از بین رفتن فرصت‌های مفید دانست وگفت: در مجموع این عدم همکاری‌ها به نفع استان آذربایجان شرقی نیست.
وی در این زمینه به شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تبریز باید از پتانسیل موجود این کارخانه در بهره برداری و نگهداری از جایگاه‌های CNG استفاده کنند تا ضمن بهره گیری صنعت استان از این فرصت شهرداری‌ها هم بتوانند خدمات بهتری ارایه دهند.
همین گزارش حاکی است در ادامه محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس از واحدهای ماشینکاری، ورقکاری و مونتاژ انواع کمپرسور هوا و ساخت تجهیزات CNG کمپرسورسازی بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز