خبرگزاری کار ایران

رییس جدید هیات قایقرانی آذربایجانشرقی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۴

با ۱۲ رای امیر شاهرخ حسنعلیزاده به مدت ۴ سال به این سمت برگزیده شد.

ایلنا: مجمع انتخابات هیات قایقرانی آذربایجانشرقی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و ۱۶ نفر از اعضائ مجمع برگزار شد.
به گزارش ایلنا بر اساس رأی گیری انجام شده امیر شاهرخ حسنعلیزاده به مدت ۴ سال به سمت رییس هیات قایقرانی آذربایجانشرقی انتخاب شد.
مجمع انتخابات هیات قایقرانی آذربایجانشرقی با حضور تنها کاندیدا و سرپرست هیات برگزار شد.
برگزاری مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان از سوی احمد گواری سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی کشور به مدیر کل ورزش و جوانان استان تفویض اختیار شده بود.
امیر شاهرخ حسنعلیزاده در این مجمع در خصوص عملکرد ۹ ماه گذشته و برنامه‌های پیش روی هیات در سالهای آتی گفت: تحول و مهندسی مجدد در قایقرانی آذربایجانشرقی انجام شده است.
وی افزود: در اولین گام برای توسعه قایقرانی در استان در دو بخش بانوان و آقایان و بخشهای همگانی و قهرمانی و مدال آوری چارت تشکیلاتی هیات در راستای کمیته‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته ساماندهی شد.
وی خاطرنشان کرد: در دومین گام به توسعه قایقرانی در شهرستان‌ها توجه و سیاست کاری خود را آغاز کرده‌ایم و در اولین گام در شهرستان مراغه در رودخانه صوفی چای کمپ ورزشهای قایقرانی را با همکاری شهرداری مراغه راه اندازی شد و میزبان رقابتهای کاناپولوی قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی نیز در این مدت بود.
سرپرست هیات قایقرانی آذربایجانشرقی افزود: در حال بررسی زیر ساخت‌ها و شناسایی افراد علاقمند در شهرستان‌ها برای توسعه قایقرانی در سایر شهرستان‌ها هستیم.
وی گفت: در تبریز در ۲ منطقه تمرینات تیمهای قایقرانی انجام می‌شود مهم‌ترین پایگاه سد امند و دومین پایگاه دریاچه مصنوعی پارک ائل گلی تبریز که در پارک ائل گلی تبریز به جهت منطقه توریستی و گردشگری با محدویتی‌های مواجه هستیم که بیشترین تمرکز خود را بر روی سد امند قرار داده‌ایم.
حسنعلی‌زاده افزود: ورزش قایقرانی در استان به همکاری نزدیک سد‌ها و ارگانهای مربوطه نیاز دارد که در سد امند مشکلی در این خصوص نداریم و امید دارم در سایر سد‌ها نیز در شهرستان‌ها برخی ممنوعیت‌ها برطرف شود.
وی در خصوص دستاوردهای ورزش قهرمانی قایقرانی در سال ۹۲ گفت: در سال ۹۲ در رقابتهای بین المللی وان ترکیه حضور یافتیم که ۵ مدال و کاپ اخلاق به آذربایجانشرقی رسید و مهم‌ترین اتفاق ورزش قایقرانی کسب مدال طلای معصومه دانایی‌پور در رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان با یک طلا و یک نقره و بهراد صادقی با مقام چهارمی بود که برای اولین بار این مقام‌ها به استان رسید.
سرپرست هیات قایقرانی آذربایجانشرقی تصریح کرد: آبان ماه نیز در رقابتهای قهرمانی کشور در تهران، تیم آذربایجانشرقی با کسب ۵ مدال به مقام هشتمی رسید که برای ورزش قایقرانی استان با توجه به تحولات روی داده، نتایجی خوبی است و برای ارتقاء این مدال‌ها تلاش و کوشش خواهیم کرد.
امیرشاهرخ حسنعلی‌زاده افزود: ساخت خانه قایقرانی در ائل گلی تبریز گره گشای مشکلات این رشته خواهد بود.
وی تصریح کرد: استعدادهای بالقوه و مهمی در قایقرانی استان وجود دارد ولی به جهت کم بودن زیر ساختهای این رشته در استان و شهرستان‌ها نمی‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز