خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

در اجرای پروژه‌های مشارکتی آیسان و میارمیار تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۳

پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری آیسان در محل ترمینال قدیم تبریز حد فاصل سه راهی محققی و میدان فجر در محدوده‌ای به وسعت ۵ هکتار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجراست

ایلنا: شهردار تبریز با حضور در محل اجرای پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری آیسان، از روند اجرایی این پروژه بازدید کرد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی در این بازدید با اشاره به حجم بالای عملیات اجرایی و عمرانی ودر کنار آن سرمایه گذاری مالی در پروژه آیسان از سرمایه گذار این طرح خواست ضمن تسریع در روند اجرا، زمینه را برای اتمام این پروژه بزرگ و مهم تجاری، خدماتی و رفاهی در محدوده مرکزی شهر در محدوده زمانی مورد نظر فراهم آورد.
پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری آیسان در محل ترمینال قدیم تبریز حد فاصل سه راهی محققی و میدان فجر در محدوده‌ای به وسعت ۵ هکتار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجراست.
و برابر قراداد مشارکتی منعقده قرار است دو برج ۵۰ طبقه دوقلو و یک برج ۱۱ طبقه در ۴ هکتار از محدوده ۵ هکتاری این اراضی جمعا با زیربنایی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع با کاربری‌هایی چون تجاری، اداری، خدماتی، دفتری، رفاهی، تفریحی، مراکز خرید و شاپینگ سنتر‌ها و دیگر زیرساخت‌های عمومی در این پروژه طی ۵ سال مدت اجرایی قرارداد مشارکتی توسط سرمایه گذار طرح احداثشود.
خاطرنشان می‌شود در پایان این بازدید شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای همه گونه همکاری و مشارکت موثر برای تسریع در روند اجرایی پروژه خبر داد.
نجفی همچنین پیش از بازدید از پروژه آیسان، در محل اجرای پروژه مشارکتی میارمیار نیز حضور یافت و از نزدیک در جریان مراحل تملک اراضی و واحدهای واقع در حریم این طرح و نیز روند فازبندی اجرایی آن قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز