خبرگزاری کار ایران

والیبال شهرداری ملکان استارت نیم فصل دوم را با پیروزی زد

کد خبر : ۱۳۳۳۷۵

شهرداری ملکان ۳ بر ۲ بر مناطق نفت خیز جنوب پیروز شد.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری ملکان استارت نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کرد.
به گزارش ایلنا سرمربی تیم شهرداری ملکان پس از برد این تیم گفت: شهرداری ملکان امروز با اقتدار توانست در مقابل تماشاگران می‌ه‌مان نفت خیز ملکان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.
آرش موذن‌زاده افزود: شهرداری ملکان توانست نخستین بازی خود را از دور برگشت لیک دسته یک والیبال مردان کشوردر مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب پیروز از زمین خارخ شود.
وی در تشریح بازی تیمش گفت: شهرداری ملکان توانست در گیم‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۲۵،۱۷ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۹ تیم مناطق نفت خیز جنوب را شکست دهد.
وی حضور دوباره علیرضا انصاری و پیمان درگاهی را که بعد از همراهی تیم جوانان و قهرمانی در منطقه یک کشور به تیم بزرگسالان پیوسته بودن غنیمت شمرد و گفت: این دو بازیکن در کنار مهدی هادی، وحیدصادقی، وحید مصدق، محمدرضا اکبرزاده، حامد هادی، بهزاد صادقی، فرزین رضوی، فرهاد میرزائی، علی پورفرج، علیرضا انصاری، پیمان درگاهی،، امین اسماعیل‌نژاد این تیم و با همراهی و درایت موسویان سرپرست تیم توانستند با اقتدار می‌ه‌مان را با شکست بدرقه کند.
موذن‌زاده با اشاره به اینکه تیمش در هفته دوم لیگ دسته یک کشور والیبال مردان کشور با قرعه استراحت مواجه است، گفت: شهرداری ملکان در هفته سوم به مصاف تیم دزفول و در شهر دزفول خواهد رفت.
تیم شهرداری ملکان به عنوان تنها تیم حاضر از آدربایجان شرقی در لیگ دسته یک والیبال مردان کشور محسوب می‌شود که نخستین حضور خود را در این دوره از رقابت‌ها تجربه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز