خبرگزاری کار ایران

کمپین "یک زندگی سفارش دهیم" راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۸۷

مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) گفت: به مناسبت 26 بهمن، که به نام روز جهانی سرطان کودکان نامگذاری شده است؛ امروز برای اولین بار کمپین "یک زندگی سفارش دهیم" راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد میلانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز با نام اختصاصی تسکین در بهار سال 93 به صورت رسمی به عنوان موسسه مردم نهاد فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه با هدف حفظ منزلت انسانی کودکان مبتلا به سرطان در تلاش است تا این کودکان به صورت شادمانه و امیدوارانه مراحل درمان خود را طی کنند و خانواده آنها تنها به سلامت کودک خود بیاندیشد.

وی با اشاره به اینکه سرطان خون به عنوان شایع ترین نوع سرطان در بین کودکان دیده می شود،  اظهار داشت: 1497 کودک مبتلا به سرطان عوض موسسه تسکین هستند و  تامین هزینه رفت و آمد، اقامت و اقلام بهداشتی از جمله خدماتی هستند که موسسه تسکین برای کودکان سرطانی و خانواده های آن ها انجام می دهد.

میلانی گفت: 26 بهمن به نام روز جهانی سرطان کودکان نامگذاری شده است؛ امروز برای اولین بار با همکاری رستوران ارفع الملک امیر خیام کمپین یک زندگی سفارش دهیم" راه اندازی خواهد شد تا 26 هر ماه 20 درصد از فروش این مجموعه به حمایت از کودکان سرطانی اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: در بحث درمان مسائل مالی حرف اول و آخر را می زند، امیدوارم مجموعه های زیادی با پیوستن به این کمپین موسسه تسکین را یاری کنند تا هیچ خانواده ای به علت تامین هزینه های درمان شرمنده کودک خود نباشد.

مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) گفت: انتقال بیمارستان کودکان به شهرک خاوران تبریز مشکلات عدیده ای را به دلیل دوری از مرکز شهر، نبود امکانات ایاب و ذهاب، نبود راه دسترسی مناسب، نبود روشنایی کافی در معابر، نبود بوفه مناسب برای خانواده های کودکان مبتلا به سرطان بوجود آورده است.

وی افزود: بارها برای حل این مشکلات با شهرداری و شورای شهر تبریز مذاکراتی صورت گرفته اما تا به امروز نتیجه ای حاصل نشده است.

جواد میلانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سطح جامعه اجرای فعالیت‌های مرتبط با اطلاع‌رسانی و ایجاد آگاهی در خصوص اعلام سرطان کودکان از سوی مسئولان وزرات بهداشت به فراموشی سپرده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز