خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی:

یک هزار و ۳۳۳ پرونده تخلفاتی در صنف آرد و نان تشکیل شد

کد خبر : ۱۳۲۵۸۰

درهمین راستا طی۹ ماهه گذشته ۶ هزار و ۸۱۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی آرد و انواع نانوایی‌های سطح استان صورت پذیرفته که منجر به کشف ۲ هزار و ۳۲ مورد تخلف و تشکیل پرونده برای واحد‌های متخلف به ارزش ریالی بیش از ۵میلیارد ریال شده است.

ایلنا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی از تشدید اقدامات نظارتی ورصد فعالیت کارخانجات آردسازی و نانوایی‌های استان و برخورد با تخلفات احتمالی دراین خصوص از ابتدای سال جاری خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل عطاپور گفت: درهمین راستا طی۹ ماهه گذشته ۶ هزار و ۸۱۷ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی آرد و انواع نانوایی‌های سطح استان صورت پذیرفته که منجر به کشف ۲ هزار و ۳۲ مورد تخلف و تشکیل پرونده برای یک هزار و ۳۳۳ واحد متخلف به ارزش ریالی بیش از ۵ میلیارد ریال شده است.
عطاپور کم فروشی و گرانفروشی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل وزن وقیمت فروش نان عرضه شده، بررسی وسنجش دستگاههای توزین، کنترل وممانعت از استفاده نانوایی‌ها از افزودنیهای غیر مجاز ازجمله جوش شیرین و جوهر قند و نظایر آن را از جمله مواردی دانست که با دقت توسط بازرسان این معاونت درنانوایی‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.
وی با اعلام اینکه در ۹ ماهه گذشته بیشترین میزان شکایات وگزارشات مردمی رسیده به سامانه ۱۲۴با ۲ هزار و ۵۹ مورد مربوط به تخلفات نانوایی‌ها بوده گفت: این گزارش‌ها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرارگرفته و تخلف ۵۰۰ واحد احراز وبرای آن‌ها تشکیل پرونده شده است.
عطاپور به کلیه نانوایی‌های استان متذکر شد با توجه به تشدید اقدامات نظارتی درحوزه آردونان نسبت به رعایت قوانین نظام صنفی وپرهیز از تخلفات احتمالی از جمله گرانفروشی و کم فروشی، تقلب درکسب و عدم استفاده ازترازوی دیجیتالی اهتمام ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز