خبرگزاری کار ایران

فراخوان پژوهش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۵

این اولویت‌های پژوهشی واحد امور علمی و پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۲ بر اساس مصوبه شورای پژوهش و فناوری اداره کل و تایید و تصویب مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان از طریق فراخوان اجرایی می‌شود.

ایلنا: اولویت‌های پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ۱۶ بند به فراخوان گذاشت شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این اولویت‌های پژوهشی واحد امور علمی و پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۲ بر اساس مصوبه شورای پژوهش و فناوری این اداره کل و تایید و تصویب مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان از طریق فراخوان اجرایی می‌شود.
علاقمندان به امر پژوهش‌های ورزش و حوزه جوانان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت این اداره کل و تکمیل پروپزال و ارائه و تدوین آن به امور علمی و پژوهشی همکاری نمایند.
اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در راستای تحقق اهداف توسعه ورزش امور جوانان و اعتلای فرهنگ پژوهش و مطالعه و به منظور ارائه راهکار در جهت رفع مسائل و مشکلات ورزش و جوانان استان از کلیه پژوهشگران، اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، متخصصین و دست اندرکاران امر ورزش و جوانان جهت اجرای طرح‌های پژوهشی خود دعوت به همکاری می‌نماید.
علاقمندان می‌توانند موضوع مورد نظر خود را از میان اولویت‌های اعلام شده انتخاب و نسبت به تهیه ارائه پیشنهاد نامه پژوهشی(Proposal) مربوطه اقدام نمایند. بر این اساس مهلت تحویل پروپزال ۳۰ دیماه اعلام شده است.
بر اساس این گزارش(اولویت‌های پژوهشی سال ۱۳۹۲ اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شامل: تدوین برنامه‌های راهبردی ورزش استان برای حضور حداکثر در المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل، بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، امکان سنجی موفقیت تیم‌های استانی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور، بررسی نقش و کارکرد رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش استان آذربایجان شرقی، بررسی وضعیت باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان از نظر استفاده از مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز نیروزا، بررسی وضعیت مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های ورزش قهرمانی استان و ارائه راهبردهای موثر، ارزیابی عملکرد اجرای ماده ۸۸(واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) در روند توسعه ورزش استان و ارائه راهبردهای موثر، ارزیابی راه‌های جذب و توسعه مشارکت مردم در فعالیت‌های تفریحی – ورزشی استان، مطالعه طرح توسعه توریسم ورزشی استان آذربایجان شرقی، شناسایی بسترهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی موفقیت جوانان کارآفرین در استان آذربایجان شرقی، بررسی میزان گرایش جوانان استان آذربایجان شرقی به شبکه‌های اجتماعی مجازی، فرصت‌ها و تهدید‌ها، نیازسنجی مکان‌های گذران اوقات فراغت جوانان در استان، تعیین عوامل موثر در کاهش موانع ازدواج جوانان استان، بررسی نقش آموزش‌های پیش ازازدواج درتغییرنگرش وافزایش رضایت زوجین جوان استان آذربایجان شرقی، مطالعه و شناسایی آسیب‌های اجتماعی جوانان استان آذربایجان شرقی و عوامل موثر بر آن از منظر صاحب نظران، بررسی میزان گرایش جوانان استان آذربایجان شرقی به شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای اعلام شده است.
پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره تلفن‌های ۴۷۶۶۴۰۰ و ۲-۴۷۶۶۹۵۱ – ۰۴۱۱ واحد امور علمی و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز