خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

شورای پژوهش و فناوری اداره کل به عنوان خانه فکر ورزش استان عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۵

با تشکیل شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور اساتید ورزشی دانشگاهی و صاحب نظران علم ورزش شاهد رشد قابل توجهی در بخش ورزش قهرمانی در استان بوده‌ایم.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: شورای پژوهش و فناوری اداره کل به عنوان خانه فکر ورزش استان عمل می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شورای پژوهش و فناوری اداره کل مقرر شد جهت ارائه پیشنهادات تاثیرگذار در روند اصلاح و پیشبرد ورزش استان با حضور اعضاء این شورا به عنوان خانه فکر ورزش استان عمل نماید و کارگروه تحصصی پژوهش به عنوان زیر مجموعه شورا، موضوعات لازم و مرتبط با پژوهش و رشد علمی ورزش استان را تنظیم نماید.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست که در خصوص پیشنهادنامه‌های تحقیقی ارائه شده از سوی پژوهشگران در جریان فراخوان پژوهشی سال ۹۲ برگزار شد و پیشنهادنامه‌های ارائه شده در رابطه با ۵ اولویت مهم ورزش استان جهت ارزیابی و داوری انتخاب شدند.
اسبقیان افزود: این ۵ پیشنهادنامه‌های انتخاب شده از محل ۱درصد اعتبارات پژوهشی برای اجرای عقد قرار داد تایید شدند.
وی دقت در ارزیابی و توجه به اولویت‌های پژوهشی استان و اجرای تحقیقات کیفی و کاربردی توسط شورا با را مورد تاکید قرار دادند.
اسبقیان تصریح کرد: حلقه مفقوده ورزش استان و کشور مسائل علمی و پژوهشی و تحقیقاتی بوده ولی در چند سال اخیر با توجه به این مقوله‌ها شاهد رشد و تعالی ورزش استان در اکثریت بخش‌ها بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه با تشکیل شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان با حضور اساتید ورزشی دانشگاهی و صاحب نظران علم ورزش شاهد رشد قابل توجهی در بخش ورزش قهرمانی در استان بوده‌ایم گفت: بیش از ۲۵ طرح تحقیقاتی در بخش ورزش و ۳ طرح تحقیقاتی در بخش جوانان به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده که ۱۶ طرح مورد تایید و ۲ طرح ملی نیز ارائه شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی اجرای سند راهبردی ۵ ساله ورزش استان را مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی ورزش استان دانست و گفت: سند راهبردی ۵ ساله ورزش استان به عنوان چراغ راه آینده ورزش استان است که در آن تمامی فرصت‌ها – تهدیدات، نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفته است.
وی گفت: حضور بیشتر ورزشکار و مدال آوری قهرمانان استان در بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و سپس المپیک برزیل در راس برنامه‌های این سند جای دارد.
اسبقیان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و آموزش در ورزش آذربایجانشرقی می‌بایست بر اساس سیستم مدرن و به روز باشد و بار‌ها مقام معظم رهبری خواستار علمی کردن اهداف شده‌اند تا بستر توسعه برای پیشرفت مناسب فراهم شود و اداره کل ورزش و جوانان بستر لازم برای رشد و تعالی ورزش استان را با علمی کردن ورزش ایجاد خواهد کرد.
در نشست شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان و رییس شورا، بهمن مددی دبیر شورا، اکبر فرج الهی، جبرئیل منصور قربانی، لیلا جاویدان معاونین اداره کل ورزش و جوانان، دکتر سعید نیکوخصلت مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز و عضو شورا، دکتر جعفر برقی رییس گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو شورا و حسین صالحی‌پور مهر محقق و عضو شورا حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز