خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان موفق و بر‌تر آذربایجان شرقی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۲

(ساعت انتشار۱۰/۱۴ مورخ ۲۱-۱۰ - ۹۲) شناسایی جوانان موفق و بر‌تر استان در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و شاخص‌های سنجش جوانان به ایجاد بانک اطلاعاتی نیاز دارد.

ایلنا: معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان موفق و بر‌تر در استان با همکاری ارگان‌ها و نهاد‌ها ضروری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا لیلا جاویدان در جلسه کار‌شناسی ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور کار‌شناسان دستگاههای دولتی و غیر دولتی عضو ستاد برگزار شد افزود: شناسایی جوانان موفق و بر‌تر استان در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و شاخص‌های سنجش جوانان به ایجاد بانک اطلاعاتی نیاز دارد.
در این نشست هریک از کار‌شناسان دستگاه‌ها به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص معیارهای ارزیابی جوانان بر‌تر و موفق درجشنواره حضرت علی اکبر(ع) پرداختند و خواستار تبلیغات گسترده این جشنواره از طریق رسانه‌های محلی ازجمله صدا و سیما در سطح استان شدند.
در ادامه نشست از کار‌شناسان دستگاه‌ها خواسته شد تا برنامه‌های اجرایی دستگاه خود در حوزه جوانان و ورزش بمناسبت دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی را به دبیرخانه اداره کل ارسال نمایند.
در بخش دوم این نشست، جلسه اوقات فراغت جوانان برگزار و موانع و مشکلات این موضوع مورد بحثو بررسی قرار گرفت.
معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر لزوم بسیج همگانی برای ورود اطلاعات اوقات فراغت دستگاههای استان به سامانه اوقات فراغت کل کشور تاکید کرد.
در این نشست مقرر شد در جشنواره تجلیل از دستگاههای بر‌تر اوقات فراغت جوانان استان از کار‌شناسان فعال دستگاه‌ها نیز تقدیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز