خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه و جمعه هفته جاری؛

پیست اسکی سهند تبریز به روی علاقمندان بازگشایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۰

ایجاد زیرساخت‌های دیگر و پیست‌های دیکر در استان و برگزاری اردوهای تیم ملی و ایجاد مرکز استعدادیابی شمالغرب کشور از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی هیات اسگی آذربایجان شرقی است.

ایلنا: سرپرست هیات اسکی آذربایجان‌شرقی گفت: پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیست اسکی سهند تبریز به روی علاقمندان بازگشایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر فرج الهی افزود: جاده و مسیر دسترسی به پیست با دستور اکید استاندار آذربایجان‌شرقی هفته پیش بازگشایی شد و جمعه هفته پیش نیز پیست در اختیار علاقمندان قرار داشت و این هفته امکانات رفاهی و تله اسکی آماده شده و با تمام توان پیست اسکی سهند تبریز در خدمت اسکی بازان و علاقمندان خواهد بود.
سرپرست هیات اسکی آذربایجانشرقی اسکی استان را یکی از مستعد‌ترین رشته‌های وزرشی در کشور دانست و گفت: اسکی آذربایجانشرقی از دیرباز یکی از پیشروهای این رشته در کشور بوده و به لحاظ زیرساخت‌های مناسب و کوهستانی بودن منطقه و وجود پیست‌های سهند تبریز و پیام مرند توانایی تبدیل شدن به مراکز استعدادیابی در کشور و منطقه را داراست.
وی در خصوص برنامه‌های پیش روی هیات اسکی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد زیرساخت‌های دیگر و پیست‌های دیکر در استان و برگزاری اردوهای تیم ملی و ایجاد مرکز استعدادیابی شمالغرب کشور از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی هیات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز