خبرگزاری کار ایران

برگزاری تور آشناسازی برای جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کل کشور در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۳۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی برگزاری تور آشناسازی برای جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کل کشور در استان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده گفت: تعریف رویداد‌ها و برنامه‌ریزی هدفمند در راستای توسعه گردشگری استان از مهم‌ترین اولویت‌ها و اهداف مورد حمایت این اداره کل است، به دنبال تحقق این هدف مهم، تور آشناسازی برای جامعه دفاتر خدمات سفر کل کشور با ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری و هنری آذربایجان شرقی به همت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: این تور آشناسازی با حضور بالغ بر صد فعال حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کل کشور طی روز‌های ۱۳ تا ۱۶ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حمزه‌زاده اظهار داشت: طی این تور آشناسازی، جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور از بازار جهانی تبریز، موزه‌های شاخص تبریز، روستای تاریخی کندوان، هتل‌ها و مراکز تجاری نوین بازدید و با ظرفیت‌های متنوع گردشگری استان آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز