خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری ۱۱۴ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش سیار توسط شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۷۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز از جمع‌آوری ۱۱۴ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد صدیقی در گفت و گویی اظهار کرد: از ابتدای آذر سال جاری طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش شهرداری تبریز در سطح مناطق دهگانه آغاز شده است.

وی افزود: در طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش، قبل از جمع‌آوری ابلاغیه‌هایی از سوی شهرداری تبریز مبنی بر ثبت‌نام مالکان این خودروها در سطح شهر  نصب شده است که پس از آن نسبت به مکان‌یابی استقرار و فروش میوه اقدام خواهد شد.

صدیقی با اشاره به اهمیت طرح ساماندهی وانت‌بارهای شهری خاطرنشان کرد: با ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌بارها شاهد کاهش ترافیک و سدمعبر در مسیرهای اصلی شهر و تسهیل تردد شهروندان خواهیم بود.

براساس این گزارش، در شهر تبریز ۵۰۰ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش فعالیت دارند که ۳۰۰ دستگاه آن در انحصار ۱۸ نفر بوده و به صورت اجاره در اختیار افراد قرار می‌دهند.

 طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر تبریز از ابتدای آذر سال جاری با هدف پیشگیری از سد معبر، کاهش ترافیک شهری و  ساماندهی این افراد در مکان‌های ویژه آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز