خبرگزاری کار ایران

سامانه پست الکترونیکی شهرداری تبریز بروز رسانی شد

کد خبر : ۱۳۱۰۴۲

از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به قابلیت استفاده از امضای دیجیتالی، گفتگوی زنده(چت)، تقویم، جعبه وظایف و یادداشت‌های کاربری اشاره کرد و کلیه این خدمات بر روی پروتکل‌های POP۳ و IMAP قابل ارایه می‌باشد و کلیه کاربران می‌توانند از این پس با مراجعه به آدرس Webmail. tabriz. ir از خدمات این سرویس به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

ایلنا: سامانه پست الکترونیکی شهرداری تبریز بروز رسانی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان آمار و فناوری شهرداری تبریز با اعلام این مطب گفت: این سیستم از سال‌های گذشته وجود داشت و کاربران بسیاری از آن بهره‌مند بودند و سازمان بر اساس رسالت کاری خود اقدام به بروز رسانی و ارایه خدمات بهینه و همسو با تکنولوژی‌های پیشرفته دنیا کرد و بر این اساس سرویس پست الکترونیکی بروز شده به صورت آنلاین در اختیار کاربران شهرداری تبریز قرار گرفته است.
فرید ناهی افزود: از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به قابلیت استفاده از امضای دیجیتالی، گفتگوی زنده(چت)، تقویم، جعبه وظایف و یادداشت‌های کاربری اشاره کرد و کلیه این خدمات بر روی پروتکل‌های POP۳ و IMAP قابل ارایه است و کلیه کاربران می‌توانند از این پس با مراجعه به آدرس Webmail. tabriz. ir از خدمات این سرویس به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز