خبرگزاری کار ایران

مدیر صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

تونس مشتری جدید تراکتورهای ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۶۳

باتوجه به علاقمندی طرف تونسی به ایجاد روابط تجاری با گروه تراکتورسازی ایران، پیش بینی می‌شود ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات این گروه نه تنها در خود تونس بلکه در کشورهای غرب آفریقا و حتی اروپا دور از دسترس نخواهد بود.

ایلنا: هیات تونسی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بازدید کردند.
به گزارش ایلنا، مدیر صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در حاشیه بازدید هیات تونسی از این مجموعه گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته تونس به جمع مشتریان تراکتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران می‌پیوندد.
عزت اله خازن از تونس به عنوان دروازه بکر برای رسیدن به بازار غرب آفریقایاد کرد و گفت: در مذاکرات صورت گرفته با هیات تونسی مقرر شد انواع تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی به این کشور ارسال شود تا زمینه صادرات و مبادلات اقتصادی بیشتر با این کشور فراهم شود.
وی با اشاره به درخواست طرف تونسی مبنی بر راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در این کشور گفت: تاسیس خط مونتاژ مستلزم برنامه ریزی و ارزیابی دقیق و داشتن توجیه اقتصادی است.
خازن تاکید کرد: درصورتی که در مراحل بعدی میزان مبادلات اقتصادی بین تراکتورسازی، طرف تونسی و کشورهای واقع در غرب آفریقا به حد مطلوبی برسد مذاکرات مقامات به منظور تاسیس خط مونتاژ تراکتورهای ایرانی در تونس آغاز خواهد شد.
این فعال حوزه صادرات از دانش فنی تراکتورسازی ایران به عنوان مهم‌ترین سرمایه یاد کرد و گفت: تراکتورسازی ایران با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه تولید تراکتور و ادوات کشاورزی دارای ظرفیتهای بالایی از نظر دانش فنی برای سرمایه گذاری است.
خازن در پایان اضافه کرد: باتوجه به علاقمندی طرف تونسی به ایجاد روابط تجاری با گروه تراکتورسازی ایران، پیش بینی می‌شود ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات این گروه نه تنها در خود تونس بلکه در کشورهای غرب آفریقا و حتی اروپا دور از دسترس نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز