خبرگزاری کار ایران

حامیان طرح اکرام بیش از ۸۵ میلیارد ریال به ایتام آذربایجان شرقی مساعدت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۹

حامیان بطور متوسط در کل استان به هر یتیم تحت حمایت روزانه ۶۲ هزار ریال، ماهانه یک میلیون و ۸۶۰ هزار ریال و سالانه ۲۲میلیون و ۳۲۰ هزار ریال مساعدت می‌کنند.

ایلنا: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی گفت: طی ۸ ماهه سال جاری بیش از ۸۵ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال توسط حامیان طرح اکرام به ایتام تحت حمایت استان مساعدت شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا خالد سیار با بیان اینکه این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است تصریح کرد: حامیان بطور متوسط در کل استان به هر یتیم تحت حمایت روزانه ۶۲ هزار ریال، ماهانه یک میلیون و ۸۶۰ هزار ریال و سالانه ۲۲میلیون و ۳۲۰ هزار ریال مساعدت می‌کنند.
سیار افزود: بالا‌ترین رشد مساعدت حامیان در هشت ماهه سال جاری شهرستان اهر با ۱۳۴ درصد رشد بوده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی یادآور شد: در ارزیابی به عمل آمده شهرستانهای اهر، هشترود و شبستر به ترتیب در ردیف‌های اول، دوم و سوم رشد قرار گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین سرانه مساعدت حامیان به ایتام منطقه ۲ شهرستان تبریز و اسکو به ترتیب ۲میلیون و ۸۹۴ هزار ریال، ۲میلیون و ۶۷۱ هزار ریال بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز