خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم تراکتورسازی:

برای فردا محروم و مصدومی نداریم / بازیکنان تراکتورسازی نیاز به حضور و حمایت هواداران دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۹۰

ما مصمم هستیم تا این فصل قهرمان رقابت‌های لیگ بر‌تر شویم.

ایلنا: سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان، گفت: ما مصمم هستیم تا این فصل قهرمان رقابت‌های لیگ بر‌تر شویم و برای رسیدن به این هدف مراحل سختی در پیش داریم، در حال طی کردن این مراحل هستیم و امیدوارم فردا امتیازی که مقابل ذوب‌آهن از دست دادیم را جبران کنیم و به نتایج مطلوبی برسیم.
به گزارش ایلنا مجید جلالی افزود: برای این دیدار مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان آماده بازی فردا هستند، امیدوارم هواداران نیز استقبال کنند و با حضور پرشور خود در ورزشگاه به بازیکنان انگیزه بدهند، چراکه روزهایی که سپری می‌کنیم بازیکنانمان نیاز به حضور و حمایت هواداران دارند.
سرمربی تیم تراکتورسازی در ارتباط با مشکلات تیمش مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما در هر بازی مشکلاتی که در جریان بازی داریم را شناسایی کرده و در تمرینات روی این نکات ضعف کار می‌کنیم، شاید اگر بخش دفاعی را ترمیم کنیم می‌توانیم موفق‌تر ظاهر شویم، ما در بازی‌ها همیشه گلزنی کردیم ولی باید روی این تلاش کنیم که گل نخوریم، در بازی مقابل ذوب‌آهن هم همین‌طور بود.
سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: ما پیش از بازی با ذوب‌آهن ۳ بازی پرفشار را پشت سر گذاشتیم، استقلال، پرسپولیس و دربی تبریز از نظر روانی فشار زیادی روی تیم ما آورد به‌طوری که وقتی مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتیم بازیکنانمان این بازی را راحت در نظر گرفتند و این سبب شد در‌‌ همان دقایق نخست گل دریافت کنیم و در ادامه به مشکل برخورد کنیم.
جلالی در ارتباط با استفاده از دو بازیکن به عنوان هافبک دفاعی گفت: ما باید تا زمانی که در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهیم کرد آماده شویم تا آن موقع بتوانیم با دو هافبک دفاعی بازی کنیم، رقابت‌های بین‌المللی با رقابت‌های لیگ متفاوت است و باید در این زمینه تلاش‌های خودمان را انجام دهیم و برای رسیدن به هماهنگی، زمان لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز