خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ۲۶؛

سپاهان برنده دربی ۲۶ اصفهان / بازگشت طلایی‌ به جمع مدعیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۰

در نیمه دوم سپاهان بازی را بهتر مدیریت کرد و به همین دلیل هم موفق شد دروازه حریف همشهری‌ خود را باز کند.

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دربی شماره بیست و ششم اصفهان در هفته بیست و ششم به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید تا این تیم همچنان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار از ساعت ۱۵ آغاز شد که در مهمترین دیدار امروز در ورزشگاه فولادشهر تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دربی بزرگ اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک گل به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید تا شاگردان کرانچار با این پیروزی همچنان یکی از تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر باشند.

اگرچه ذوبی‌ها در دقیقه ۱۴ موفق شدند گلی را وارد دروازه رحمان احمدی کنند ولی این گل را کمک داور مسابقه افساید اعلام کرد تا بازی کمی هیجان به خود بگیرد. در ادامه هم دو تیم صاحب موقعیت‌هایی شدند ولی دروازه‌ها بسته ماند تا ۴۵ دقیقه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

در نیمه دوم سپاهان بازی را بهتر مدیریت کرد و به همین دلیل هم موفق شد دروازه حریف همشهری‌ خود را باز کند. یعقوب کریمی زننده تک گل سپاهانی‌ها بود که در دقیقه ۶۴ موفق شد بر روی ارسال ضربه کرنر با ضربه سری زیبا توپ را دور از دستان میانوویچ به قعر دروازه ذوبی‌ها بچسباند تا ۳ امتیاز شیرین را برای تیم پنجم جدول لیگ برتر به ارمغان بیاورد تا به طور موقت خود را به رده سوم جدول برساند.

در دو دیدار دیگری هم که عصر امروز برگزار شد هر دو دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هفته‌های پایانی لیگ برتر شاهد تساوی‌های سلسله‌وار باشیم.

نتایج کامل‌ دیدارهای عصر امروز به این شرح است:

سپاهان(یک) - ذوب آهن(صفر)

گل: یعقوب کریمی(۶۴) برای سپاهان

داماش گیلان(یک) - راه‌آهن سورینت(یک)

گل‌ها: روح‌الله سیف‌الهی(۵۵) برای داماش و بهادر عبدی(۷۴) برای راه‌آهن

صبای قم(یک) - استقلال خوزستان(یک)

گل: ابراهیم صالحی(۲) برای استقلال و رضا عنایتی(پنالتی۷۸) برای صبا

برنامه ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر به این شرح است:

یک‌شنبه ۲۰ بهمن

فجر سپاسی - پرسپولیس، ساعت۱۴:۳۰

گسترش فولاد تبریز – مس‌کرمان، ساعت ۱۴:۳۰

نفت تهران – تراکتورسازی، ساعت ۱۵

فولاد خوزستان - ملوان انزلی، ساعت ۱۵

استقلال تهران – سایپای البرز، ساعت ۱۷

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز