خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

از تجربیات شهرداران قدیم تبریز در برنامه ریزی و اداره شهر بهره می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۳

شهرداران اسبق و سابق تبریز پیش قرالان و سفیرات توسعه و آبادانی این شهر در ادوار گذشته به شمار می‌روند و مجموعه اقدامات و خدمات آنان در مقاطع مختلف مدیریت زمینه ساز رشد و توسعه این شهر شده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: مدیریت شهرداری تبریز برای اداره بهتر و موثر‌تر شهر و نیز برنامه ریزی راهبردی در مسیر تحقق اهداف توسعه شهری خود را مکلف به بهره گیری از تجارب و دیدگاه‌های شهرداران گذشته این شهر می‌داند.
به گزارش ایلنا صادق نجفی که در نخستین نشست ادواری هم اندیشی شهرداران سابق و فعلی تبریز سخن می‌گفت افزود: شهرداران اسبق و سابق تبریز پیش قرالان و سفیرات توسعه و آبادانی این شهر در ادوار گذشته به شمار می‌روند و مجموعه اقدامات و خدمات آنان در مقاطع مختلف مدیریت زمینه ساز رشد و توسعه این شهر شده است.
شهردار تبریز اعتلا و موفقیت تبریز در حوزه مدیریت شهری را محصول خدمات ماندگار شهرداران اسبق و سابق تبریز برشمرد افزود: این عزیزان در سخت‌ترین شرایط و با وجود محدودیت‌های متعدد بار اصلی اداره و توسعه تبریز را بر دوش گرفته‌اند و امروز به عنوان مشاورانی قوی و صاحبان ایده و نظر می‌توانند یار و یاور مدیریت شهری در اداره شهرداری و شهر خود باشند.
نجفی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری نشست ادواری شهرداران سابق و فعلی تبریز افزود: معتقدیم بدون تکیه بر تجارب، نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران قبلی شهر، امکان موفقیت در اداره و توسعه آتی تبریز میسر نخواهد شد.
شهردار تبریز با اشاره به میثاق خود با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری، محور حرکت شهرداری در دوره جدید مدیریتی را تکیه بر هوش استراتؤیک اعلام کرد و افزود: نقطه اتفاق و فصل مشترک اعتقادی شورای اسلامی شهر و شهرداری، پرهیز از انجام طرح‌ها و برنامه‌های سالانه بدون توجه به مطالعه و برنامه ریزی است و ما برای تحقق این هدف خود را مقید به استفاده از نظرات و پیشنهادات همه صاحب نظران هستیم.
نجفی افزود: شهرداری تبریز در حال حاضر و به طور همزمان درگیر تدوین برنامه سال ۹۳ و نیز بودجه سال آینده است و از رهگذر تشکیل این نشست ابتکاری به دنبال برنامه ریزی اساسی و دقیق و نیز تدوین بودجه‌ای واقعی و گره گشا و در کنار آن تلاش برای تأمین و جذب درآمدهای پایدار شهری است که امیدواریم از قبل این قبیل نشست‌ها، ابن امر محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز